مشروح اخبار


» پیام تبریک مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پی کسب رتبه برتر کشوری فرمانداری گچساران



مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پیامی کسب رتبه برتر کشوری فرمانداری گچساران را تبریک گفت.


پیام تبریک مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پی کسب رتبه برتر کشوری فرمانداری گچساران

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پیامی کسب رتبه برتر کشوری فرمانداری گچساران را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز، مهندس هوشنگ صيدالي مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پیامی انتخاب عبدالرحيم رحيمي فرماندار گچساران به عنوان فرماندار برتر كشور و استان كهگيلويه و بويراحمد را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است : جناب آقای حاج عبدالرحيم رحيمي فرماندار محترم؛خدوم و زحمتكش شهرستان گچساران،انتخاب حضرتعالی در همايش فرمانداران كشور به عنوان یکی از فرمانداران برتر كشوري را صمیمانه خدمت حضرتعالی ، مجموعه‌ فرمانداری اين شهرستان و همچنین مردم شهرستان گچساران تبریک عرض می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است:انتخاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد به نظام و خدمت به مردم به عنوان فرماندار برتر بدون شک نشان از خدمات مطلوب شما به عنوان خدمتگزاري صديق به اين مردم خوب است و بي ترديد نويد بخش آينده اي خوب و درخشان براي اين شهرستان است.

این پیام می افزاید:اینجانب به عنوان يكي از خدمتگزاران نظام در صنعت نفت گچساران،از طرف خود و مجموعه همكاران پرتلاشم در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران كه نقش بي بديلي در اقتصاد كشود دارند، ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان همچون گذشته را تمنا دارم.

به گزارش راک نیوز، وزارت کشور بر اساس ارزیابیهای امسال خود فرمانداری گچساران را به ‌عنوان چهارمین فرمانداری برتر در سطح کشور معرفی کرد.

در این ارزیابی که در همه سطوح ماموریت و وظایف با رویکرد رضایتمندی مردم صورت گرفته دو استانداری و ۱۴ شهرستان به‌ عنوان دستگاههای برتر بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند. 

در ارزیابی وزارت کشور ۴۵۸شهرستان بررسی شده اند.

همچنین فرمانداری این شهرستان بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد و امور ارزیابی وزارت کشور، در شاخص های مختلف توانست رتبه اول استان کهگیلویه و بویراحمد را در بین سایر فرمانداری ها کسب نماید.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1396, 04:20



» اخبار مرتبط:

  • فرمانداری گچساران رتبه برتر کشور را کسب کرد/ آخرین جلسه شورای اد‌اری گچساران در سال ۹۶به روایت تصویر
  • مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران روز زن و مادر را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در پی قهرمانی تیم هندبال نفت و گاز
  • تبریک مدیرکل ورزش وزارت نفت به افتخارآفرینان هندبال نفت و گاز گچساران
  • درخشش نظام پيشنهادات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟