جشن روز بهوز و تجلیل از بهوزران شهرستان چرام با حضور نماینده مجلس و مسولان استانی و شهرستانی در باغ عمران چرام برگزار شد
جشن روز بهورز به همت اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد. جشن روز بهوز و تجلیل از بهوزران شهرستان چرام با حضور نماینده مجلس و مسولان استانی و شهرستانی در باغ عمران چرام برگزار شد.
به گزارش(محمد محمدی زاده) خبرنگار راک نیوز از چرام,آئین تجلیل از خدمات بهورزان شهرستان چرام با حضور عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ،سرپرست فرمانداری ،رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام و شورای اداری و همچنین بهورزان در باغ عمران چرام برگزار شد.
این همایش با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام همراه با حضور بازیگران طنز شبکه دنا ,موسیقی سنتی و تجلیل از بهورزان به پایان رسید.
تصاویر:
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر