مشروح اخبار


» مرگ کارگرکهگیلویه وبویراحمدی در عسلویه +جزئیات



جسداین کارگر شامگاه شنبه شب پس از پیداشدن و انجام مراحل قانونی از بندر طاهری به بندرکنگان انتقال داده تا در زادگاه وی دراستان کهگیلویه وبویراحمد بخاک سپرده شود.


به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از بندرعسلویه ؛ عصر روز شنبه حدود ساعت 19 مرد حدودا 30 ساله اهل شهرستان لنده که درسواحل بندرطاهری عسلویه مشغول شناکردن بود متاسفانه دچار غرق شدگی وتلاش نیروهای امدادی برای نجات وی نتیجه ای در برنداشت.

براساس این گزارش ساعاتی پیش جسد وی پیدا و به درمانگاه بندرطاهری انتقال تا پس از سیرمراحل قانونی به زادگاه وی در شهرستان لنده درکهگیلویه وبویراحمد انتقال داده شود.

متوفی که در یکی از پزوژه های ساخت وساز در عسلویه مشغول به کارگری بود بنام بهزاد بویر میباشد.

به گزارش راک نیوز ؛ عدم وجود صنایع و فرصت های شغلی ساده وحرفه ای سبب گردیده تا بخش زیادی از پتانسیل ونیروهای جوان کهگیلویه بزرگ برای کسب حد اقل درآمد ،ماه ها بدور از خانوداه در بنادر به شغل کارگری ساده و گاها بدون بیمه تن دردهند.

سقوط کارگر جوان از آپارتمان درحال ساخت در حاشیه بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز ویا مرگ کارگر دیگری در ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه شیراز نمونه های از جان باختن جوانان خطئه ای هستند که برای بدست آوردن لقمه ای نان وبدور از خانواده چنین سختی هایی را تحمل میکنند.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396, 00:00



» اخبار مرتبط:

  • مرگ دردناک جوان "لنده ای" در فرودگاه شهیددستغیب شیراز+جزئیات حادثه
  • سقوط کارگر28 ساله از طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت !
  • مرگ یک کارگر افغانی در شهر نورآباد + عکس
  • مرگ مشکوک جوان 25 ساله "سوقی"
  • سقوط مرگبار کارگرساختمانی درفرودگاه بین المللی شیراز+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    • یه همشهری

    • 15 مرداد 1396 09:42
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    تسلیت به خانواده این جوان

    وتسلیت به کل استان ما از بابت این که ما از نعمت گاز ونفت و برخوداریم چقدر پروژه هست که مسولی نیست پیگیر باشه
    در هر شهرستانی از استان حداقل یه پروژه
    بزدگ هست که کلند خورده وبه امان خدا رها شده از پتروشیمی
    تا نفت وگاز و ...و...فقط بی صحاوی استان هست
    اینجا هم که بیایی باید چقدر التماس
    واداره کار و...تا بزارن بری سر کار میگن غیر بومی هستی
    چقدر جوان از استان تحصیلکرده اینجا
    دارن حمالی میکنن با چقدر منت برای
    یه لقمه نون که هر سال چندین
    جوان هم جون خودشه از دست میده اینجا

    واقعا مایه تاسف به حال مسولان ما
    • morteza.lendeh

    • 16 مرداد 1396 00:49
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خدا بیامورزت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟