مشروح اخبار


» پیگیری مطالبات مردم کهگیلویه و بویراحمد در دیدارهای هفتگی و سامانه تلفنی استاندار



استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اجرای دو برنامه برای دسترسی مستقیم به مردم و حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: دیدارهای حضوری هفتگی با ثبت‌نام قبلی و ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد، راه‌های اصلی این تعامل است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اجرای دو برنامه برای دسترسی مستقیم به مردم و حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: دیدارهای حضوری هفتگی با ثبت‌نام قبلی و ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد، راه‌های اصلی این تعامل است.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یداله رحمانی با حضور در سامانه سامد گفت: یکی از برنامه‌هایی که در راستای تحقق اهداف دولت وفاق ملی، حضور مسئولان در بین مردم، شنیدن صدای آنان و همچنین اجرای فرامین مقام معظم رهبری که بر حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن صدای آنها تأکید دارند طراحی شده، برگزاری دیدارهای حضوری هفتگی است.


استاندار افزود: به این ترتیب، هفته‌ای یک روز را به صورت حضوری در خدمت مردم هستیم و کسانی که قبلا از طریق دفتر مدیریت، عملکرد، ارزیابی و امور حقوقی استانداری ثبت‌نام کردند برای این دیدارها سازماندهی می‌شوند و با همکاری دیگر حوزه‌ها این برنامه به صورت منظم پیگیری می‌شود. 


استاندار تأکید کرد: این جلسات مکمل دیدارهای موردی و مستقیم ما در طول هفته و سفرهای استانی است و هدف اصلی آن، فراهم کردن فرصتی برای مردم است تا بتوانند مشکلات خود را به‌ویژه مواردی که از طریق مراجعه به دستگاه‌های مختلف حل نشده است، به آسانی مطرح کنند.


وی بیان کرد: در ادامه و تکمیل این دیدارهای حضوری، برنامه دیگری را نیز ترتیب داده‌ایم تا بتوانیم بدون ایجاد زحمت و مشقت سفر برای مردم با توجه به شرایط جوی نامساعد، مسافت‌های طولانی و سایر دشواری‌ها در دسترس باشیم، به این صورت که مردم از طریق تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مسائل خود را مطرح می‌کنند.


رحمانی ادامه داد: امروز نیز جلسه‌ای در این خصوص داشتیم و حدود ۱۲ نفر از متقاضیان از نقاط مختلف استان مطالبات خود را مطرح کردند که برخی از آن‌ها درخواست‌های موردی برای مسائل تحصیلی داشتند، برخی تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی به دنبال دریافت تسهیلات بودند، و برخی دیگر نیز مطالبات عمومی را پیگیری می‌کردند.


وی عنوان کرد: به عنوان مثال، یکی از عزیزان پیگیر تکمیل و آسفالت جاده‌ای مورزرد زیلایی که زیرسازی آن انجام شده اما هنوز آسفالت نشده بود، شد، فرد دیگر در مورد فرسودگی شبکه آبرسانی روستای خمینی‌آباد بود صحبت کرد، و دیگری درخواست تسهیلات برای تکمیل گلخانه خود و ایجاد اشتغال داشت.


به گفته استاندار، برای موارد قابل حل در استانداری، دستور لازم صادر شد و برای سایر موارد، هماهنگی تلفنی با دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مانند فرمانداری، شهرداری، راهداری و بنیاد شهید انجام شد.


رحمانی بیان کرد: واحد بازرسی استانداری نیز پیگیر موارد مطرح‌شده در سامانه خواهند بود تا مشکلات این عزیزان در اسرع وقت حل و فصل شود.



تاریخ انتشار : امروز, 09:38



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پاسخگوی ۲۱ نفر از هم‌استان
  • مسئولین بطور مستمر پیگیر مطالبات مردم باشند
  • سیاست‌های دولت وفاق ملی حضور بین مردم و پیگیری مشکلات است
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد به مشکلات و خواسته‌های مردم رسیدگی کرد
  • سوال از شما پاسخ از مسئولین/حضور فرماندار کهگیلویه در برنامه سامد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟