» شکسته شدن رکوردپاسخگویی به سامانه سامد توسط سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد
سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویر احمد ،روز ۲۶ مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور عزیزمان ایران اسلامی با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات هم استانی ها بود.
سید محمد هادی امیری در بازه زمانی تعریف شده به ۵۰ مورد تماس مردمی پاسخ و دستورات لازم را جهت بررسی مشکلات و مطالبات آنها صادر کردند و با توجه به تعداد تماس های دریافتی پاسخ داده شده ، برای اولین بار رکورد پاسخگویی از طریق سامانه سامد توسط مخابرات منطقه شکسته شد.
سیدمحمد هادی امیری در حاشیه این برنامه گفت :مشترکین مخابرات می توانند مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات آنها اقدام می کنند.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد نحوه ی عملکرد سامانه های مخابراتی را این گونه جهت اطلاع مشتریان مخابراتی تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی
بر اساس همین گزارش ؛محمود مومن نسب مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري كهگيلويه و بويراحمد ضمن تقدیر وتشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه گفت: برای اولین بار شاهد ترافیکی از حجم سوالات مردمی بودیم که درایت و آمادگی مهندس امیری در پاسخ گویی ستودتی است وامید می رود مطالبات ودرخواست های هم استانی های عزیز بررسی ومرتفع گردد
مو من نسب افزود؛ سامانه سامد فعاليت همه جانبه دارد و به طور متوسط ماهانه يكي از مديران استاني در مركز ارتباطات مردمي حضور مييابد و به صورت تخصصي به درخواستهاي مختلف مردم پاسخ ميدهند.
محمود مؤمن نسب درپایان گفت : اين شبكه مورد استقبال بالاي مردم قرار گرفته و تاكنون ۷۰ درصد از درخواستها كه قابليت اجرا و بر اساس قانون و دستورالعملها را داشته پاسخ گرفتهاند.
تاریخ انتشار :
27 مرداد 1399, 13:54
» اخبار مرتبط:
اقدامات مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در راستای پیشگیری از ویروس کرونا: مشترکین مخابرات نیازی به مراجعه حضوری ندارند/مشترکین از طریق سامانه های تلفنی درخواست های خودرا مطرح کنندارتقاء میز خدمت شرکت مخابرات ایران از سنتی به الکترونیکی رایگانحضور فعال شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه هفته پژوهشآغازثبتنام برای خط تلفن ثابت در کهگیلویه و بویراحمدخداحافظی با قبض تلفن ثابت در استان کهگیلویه و بویراحمد
» اشتراک گزاری خبر