مشروح اخبار


جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)را محکوم نمود

29 مهر 1391, 17:00

جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)را محکوم نمود

جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)را محکوم نمود . در این بیانیه آمده است:ندای ملکوتی پیغمبر مهربانی و منادی جهانی توحید از بلندای دیروز جبل النور تا همیشه تاریخ در گوش دنیا طنین افکن است و از برکت زلالی آباد گر چشمه سار جاری اسلام ناب محمد (ص)و خنکای روی بخش آن طراوت یاد خداوندگار عالم در دلهای بیداران و آزادگان جهان شور و اشتیاق می آفریند . اینک و در روزهای تعالی ،گسترش و توسعه جهانی فرهنگ بلند و سازنده اسلامی به یمن اندیشه های آسمانی پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص)شاهد شیطنت ،بی خردی ،ناتوانی و حماقت عده ای معدود و قلیل از هتاکان به ساحت قدس محمدی (ص)هستیم . به یقین این اقدامات ضد فرهنگی به توسعه چشمگیر و فروغ روز افزون آئین روشنگر نبوی کوچکترین خللی وارد نخواهد کرد.  مدیریت ،معاونین ،کارمندان ستادی و اداری اداره کل ورزش و جوانان استان ، ورزشکاران ، ورزش دوستان و جوانان پرشور و شعور استان کهیگلویه وبویراحمد ضمن محکوم کردن این هتاکی و توهین تهی از عقلانیت با حضور گسترده و آگاهان در راهپیمایی بزرگ روز شنبه 29 مهرماه در سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد و اعلام انزجار از دشمنان خدا و رسول (ص)با آرمانهای مقدس اسلام عزیز پیامبر رحمت (ص)و انقلاب اسلامی عهد و پیمانی دوباره خواهند بست .  

 روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان

ادامه خبر...


خبر اول روزنامه‌های ورزشی 29 مهر

29 مهر 1391, 13:37

خبر اول روزنامه‌های ورزشی 29 مهر

مروری داریم بر تیتر اول روزنامه‌های ورزشی صبح ایران:

خبر ورزشی:«لشکر بی‌ژنرال در تبریز».

 گل:«اکران فیلم بدون نقش اصلی‌ها».

تماشا:«چرا قلعه‌نویی به تبریز نرفت؟»

ابرارورزشی:«کیش به استقلال بی‌"قلعه"».

استقلال:«صدر جدول به استقلال چشمک زد».

پیروزی:«خبرهای خوشی در راه است».

ایران ورزشی از قول رویانیان:«نیمکت‌نشین بازی کره را بت نکنید!»

ادامه خبر...


واکنش انصاری فرد به صحبتهای تند نکونام

27 مهر 1391, 07:04

واکنش انصاری فرد به صحبتهای تند نکونام

مدیرعامل سابق باشگاه راه آهن در واکنش به صحبتهای جواد نکونام می‌گوید به هیچ وجه علیه کارلوس کی‌روش، او و علی کریمی حرفی به زبان نیاورده و انتقادهای کاپیتان تیم ملی تحت تاثیر تحریک دیگران مطرح شده است.
 alt به گزارش راک نیوز، محمد حسن انصاری فرد در گفت‌وگو با ایسنا و در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام که علیه وی مطرح کرده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیز می‌خواهم پیروزی تیم ملی را به همه ملی‌پوشان و به ویژه جواد نکونام تبریک بگویم. من واقعا تعجب کردم که چرا کاپیتان تیم ملی درباره من این طور صحبت کرده است و نمی‌خواهم ادبیات گفتارم مانند ایشان باشد. چون وقتی جوانان حرف‌های نکونام و مرا می خوانند نمی‌خواهم چیز بدی را برداشت کنند. من قصد ندارم شیرینی برد تیم ملی را به دلیل سوء تفاهمی که ایجاد شده به کام مردم و ملی‌پوشان تلخ کنم.

 

وی ادامه داد: واقعا از حرف‌های نکونام ناراحت شدم. ابتدا باید بگویم که اصلا اظهاراتی علیه کی‌روش، تیم ملی، نکونام و کریمی مطرح نکردم که ایشان بخواهد جواب مرا بدهد و حتی اگر به فرض مثال این حرف‌ها را زده باشم نیز ادبیات نکونام واقعا ناراحت کننده است. از ایشان بعید بود که این گونه حرف بزند. فکر می‌کنم که ایشان تحت تحریک دیگران و بدون اطلاعات کافی این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

 

انصاری فرد همچنین گفت: نکونام خطاب به من گفته است که من کجای این فوتبال هستم که به خودم اجازه دادم این حرف‌ها را بزنم؟ به او بگویید که سابقه فوتبال من مشخص است. من چندین سال در پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده‌ام و افتخارات زیادی هم با آنها کسب کرده‌ام. همچنین سال‌ها به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و راه‌آهن و به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کار کرده‌ام. نیازی به توضیح بیشتر نیست که من در کجای فوتبال بوده‌ام؟

 

وی ادامه داد: نکونام گفته که من خواسته‌ام سرمربی تیم ملی برکنار شود. باید به او بگویم که آقای نکونام عزیز! من کجا و در کدام رسانه چنین حرفی را زدم؟ دو شب قبل از بازی تیم ملی به صدا و سیما دعوت شدم و یک بار در شبکه سه و یک بار در شبکه ورزش درباره تیم ملی صحبت کردم. در هر دو برنامه از تیم ملی و بازیکنانش تعریف کردم و حتی با ذکر نام گفتم که تیم ملی با وجود نکونام و تیموریان مشکلی در میانه میدان نخواهد داشت.همینطور گفتم که تیم ملی با وجود بلند قامتانی مثل نکونام، جلال حسینی و تیموریان می‌تواند روی ضربات ایستگاهی به گل برسد که همین طور هم شد. همچنین گفتم که رحمتی پس از حجازی و عابدزاده بهترین گلر تاریخ فوتبال ما است. آقای نکونام عزیز! آنهایی که این حرف‌ها را به شما از قول بنده منتقل کرده اند، آیا این حرف‌ها را هم گفته اند؟ من در کدام مصاحبه گفته‌ام که کی‌روش باید برکنار شود؟

 

مدیرعامل سابق باشگاه راه‌آهن همچنین گفت: ادبیات گفتاری من کاملا مشخص است. در این فوتبال هزار بلا سرم آمده است و هزاران بار حقم نادیده گرفته شده است. سال‌هایی بود که مرد سال فوتبال ایران می‌شدم، اما به تیم ملی دعوت نمی شدم. همچنین در دوران بازیگری و مدیریتم مشکلاتی برایم پیش آمد که اگر کوه به جای من بود آب می‌شد! در تمام این مدت حتی یک کلام علیه مربیان و بزرگانم حرف نزدم. حتی در داستان جدایی‌ام از راه‌آهن و پرسپولیس حرف‌هایی زده شد که در پاسخ آنها چیزی نگفتم. اکنون سه ماه است که لیگ برتر آغاز شده، اما حتی یک خط درباره راه‌آهن حرفی نزده‌ام. من در زندگی علیه چه کسی حرفی زدم که بخواهم علیه نکونام حرفی بزنم. مردم و رسانه‌ها گفتمان فوتبالی مرا می دانند.

 

انصاری فرد ادامه داد: به هر حال ایشان حرف‌هایی را زده و پاسخ حرف‌هایی را داده که حرف من نبوده است. من پیش از بازی ایران و کره آنقدر از تیم ملی و بازیکنانش تعریف کردم که برخی از دوستانم به من گفتند در تعریف از تیم ملی اغراق کرده‌ام در حالی که من این کار را برای روحیه دادن به تیم ملی انجام دادم و اغراقی هم در صحبت‌هایم نبوده است. آقای نکونام درباره من گفته است که «فردی پایش را از گلیمش درازتر کرده» یا «این آقا یک دهم من و کریمی برای فوتبال کار نکرده است.» او حتی مرا متهم کرده که از پیروزی تیم ملی خوشحال نشدم. آقای نکونام عزیز! اشکالی ندارد که این حرف‌ها را زده‌ای چون من این حرف‌ها را به حساب سوء تفاهم می گذارم، اما در بین صحبت‌هایت از چیزی حرف زده‌ای که در حیطه مسئولیتت نبوده است.

 

وی افزود: نکونام گفته است که در دوران مدیریتم در راه‌آهن بدهی‌های زیادی به جا گذاشته‌ام. ایشان باید بداند که دغدغه‌ و مشکلات مالی عجیب و غریبی که آرزو می‌کنم گریبان هیچ مدیری را نگیرد باعث شد که نتوانم در راه‌آهن از بازیکنانی نظیر او که بازیکن قدیمی راه‌آهن بوده‌اند تجلیل کنم. راه‌آهن تیمی بود که در دوران 75 ساله‌اش و به ویژه در دهه اخیر یک یا دو سال بیشتر در لیگ برتر دوام نمی آورد و سقوط می‌کرد، اما ما با چنگ و دندان تیم را پنج سال است که در لیگ برتر حفظ ‌کرده‌ایم. سال‌ها بود که راه‌آهن به تیم ملی بازیکن نمی داد،‌ اما حالا چند سالی است که در رده‌های مختلف هشت ملی‌پوش داریم. ما سازندگی را در راه‌آهن احیا کردیم.

 

مدیرعامل سابق راه‌آهن همچنین گفت: اگر امروز ورزشگاه راه‌آهن دارای تالار پذیرایی، کمپ تمرینی، جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران، چمن رولی، اسکوربرد و دو سالن بدنسازی است حاصل خون دل خوردن ما است. بودجه ما در راه‌آهن 6 میلیارد تومان در سال بود. اما در دو سال آخری که در این باشگاه بودم مدیران محترم راه‌آهن به دلیل موانع قانونی نتوانستند بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان بدهند.

 

 

ما علاوه بر این مقدار پول، کمی درآمدزایی کردیم و مابقی تبدیل به بدهی‌هایی شد که شب و روز را از من گرفت. ما حتی پول تهیه پاداش و بلیت سفر تیم را نداشتیم و مجبور شدیم که از دوستان خوب‌مان قرض کنیم. ما با سیلی صورت‌مان را سرخ نگه داشتیم تا تیم سقوط نکند. کارهای فرهنگی انجام شده در راه‌آهن بی‌سابقه بوده است و کارهای عمرانی که ما انجام دادیم در تاریخ باشگاه نمونه نداشته است. من تاکنون این حرف‌ها را به این شکل نگفته بودم اما حالا مجبور شدم که این طور صحبت کنم.

 

انصاری فرد در ادامه گفت: تمام بدهی‌های باشگاه در حین انتقال امتیاز آن به مالکان جدید پرداخت شد. بدهی‌های ما 7 میلیارد تومان بود که بیش از 2 و نیم میلیارد هم تخفیف گرفتیم و با تعامل مدیران قبلی و جدید و راه‌آهن از تمام طلبکاران رضایت گرفتیم. اکنون شاید تنها به دو یا سه نفر بدهی داشته باشیم که چک آن‌ها هم صادر شده است و ما منتظر رضایت‌شان هستیم. در 5 سالی که بدون پول راه‌آهن را مدیریت می‌کردم، مجبور شدم منزل استیجاری‌ام را تغییر دهم چون طلبکاران حکم جلبم را گرفته بودند اما در همان شرایط تیم ما به فینال جام حذفی راه پیدا کرد. خدا را شکر می‌کنم که روی اصولم ماندم و در راه‌آهن که حالا پولدار شده است نماندم چرا که قرار بود در ابتدای فصل مربی خارجی به تیم بیاید اما ناگهان تصمیم دیگری گرفته شد. من اگر دنبال پول بودم، مربی‌گری می‌کردم و سالی 500 میلیون تومان می‌گرفتم.

 

وی همچنین بار دیگر به صحبت‌های نکونام اشاره کرد و گفت: نکونام گفته است که من کجای فوتبال هستم. باید بگویم که امروز کسی با من درباره تنها قهرمانی پرسپولیس در جام در جام باشگاه‌های آسیا مصاحبه می‌کرد که من گلش را زدم. آقای نکونام عزیز! حرف‌های شما بر پایه مسائلی بود که واقعیت نداشت. من نه گفتم که کی‌روش برکنار شود و نه علیه شما و کریمی حرفی زدم. من زمانی که از تیم فوتسال رفتم و زمانی که مدیریت پرسپولیس و راه‌آهن را به دیگران سپردم حرفی نزدم پس حالا چطور ممکن است که در آستانه بازی حساس تیم ملی از تغییر سرمربی تیم حرف بزنم و علیه دو کاپیتان تیم ملی چیزی بگویم. ای کاش اظهارات واقعی من را می‌شنیدی و بعد درباره‌اش حرف می‌زدی.

 

انصاری‌فرد در پایان گفت: پس از شنیدن صحبتهای نکونام و پیگیری‌های مکرر متوجه شدم که مصاحبه‌ای از قول من در یک خبرگزاری منتشر شده مبنی بر اینکه من گفته‌ام اگر جای فدراسیون فوتبال کی‌روش را برکنار می‌کردم. محال است که من چنین حرفی زده باشم.

ادامه خبر...


ورزشکار بهمئی در مسابقات جهانی شرکت می کند

26 مهر 1391, 07:20

ورزشکار بهمئی در مسابقات جهانی شرکت می کند

ˈظفر نریمانیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ˈصابر جهانیانیˈ در مسابقات کیک بوکسینگ که با حضور 70 کشور تا چند روز آینده در جزیره کیش برگزار می شود، مسابقه خواهد داد.

وی گفت: این ورزشکار جوان تاکنون افتخارات زیادی در مسابقات کشوری کسب کرده است.

ادامه خبر...


ترکیب تیم ملی مشخص شد/کریمی در...

25 مهر 1391, 18:25

ترکیب تیم ملی مشخص شد/کریمی در...

 

  • ترکیب تیم ملی مشخص شد/کریمی روی نیمکت، قوچا‌ن‌نژاد در ترکیب
در : ۲۵ مهر. ۱۳۹۱ | دسته خبری : ورزشی | بدون نظر

alt

از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، ترکیب ایران برای بازی امشب مقابل کره جنوبی به شرح زیر در نظر گرفته شد:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، اشکان دژاگه، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، جواد نکونام، خسرو حیدری، مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و رضا قوچان نژاد،

این بازی ساعت ۲۰ آغاز می شود.

ادامه خبر...


چندخبر ورزشی

25 مهر 1391, 17:23

چندخبر ورزشی

 **تیم واترپلو جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به مقام سوم کشور دست یافت .**

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تیم واترپلو جوانان استان به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافت . در آخرین بازی این مسابقات تیم واترپلو جوانان استان به مصاف تیم واترپلو جوانان تهران رفت که در پایان با نتیجه (11بر 6)مغلوب این تیم شد و عنوان سوم این مسابقات را کسب نمود. در مسابقات جوانان واترپلو کشور تیمهای واترپلو جوانان استانهای :اصفهان - فارس خوزستان - زنجان - کهگیلویه وبویراحمدو تهران بصورت دوره ای حضور داشتند که تیم واترپلو جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد توانست با سه پیروزی مقابل تیم های اصفهان - فارس و زنجان و دو شکست مقابل تیمهای خوزستان و تهران به مقام سوم این مسابقات دست یابد. در این مسابقات تیم های تهران - خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد به مقامهای اول تاسوم دست یافتند .

**شکست دیگر در پرونده تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور **

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،تیم واترپلو نفت و گاز گچساران درهفته پنجم لیگ برتر متحمل شکست شد. در این دیدار که در استخر نفت و گاز گچساران و بین تیمهای واترپلو نفت و گاز گچساران و فولاد ماهان سپاهان برگزار گردید تیم واترپلو فولاد ماهان اصفهان موفق شد با نتیجه (8بر 5 )تیم واترپلو نفت و گاز گچساران را شکست دهد . تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با 2 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.  

**در ادامه مسابقات فوتبال دسته یکم باشگاههای گچساران دو دیدار دیگر برگزار گردید **

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم باشگاههای گچساران دو دیدار دیگر در استادیوم تختی گچساران دو دیگر برگزار گردید و این نتایج بدست آمد . تیم فوتبال چهاربیشه با نتیجه (2بر1 )از سد تیم پرسپولیس نوین گذشت و تیم مهاجرین توانست با نتیجه (3بر2 )تیم دیل را شکست داد.  

 

 

آرمان قنبرزاده

ادامه خبر...


رئیس هیئت کبدی استان انتخاب شد

20 مهر 1391, 13:16

رئیس هیئت کبدی استان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان کهکیلویه و بویراحمد با انتخاب مجدد محمد حسین پرندوار به عنوان رئیس هیئت کبدی برگزار شد alt

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان  : مجمع عمومی هیئت کبدی استان کهکیلویه و بویر احمد به منظور برگزاری انتخابات رئیس هیئت روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست محمدرضا مقصودلو برگزار شد که در نهایت محمد حسین پرندوار با کسب 16 رای از مجموع 19 رای محفوظه مجدد برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت کبدی استان از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

در این مجمع رحمان کریمی دیگر کاندیدای ریاست هیئت بود که 3 رای بدست آورد .

سید جواد خاضع مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویر احمد نیز به عنوان نایب رئیس مجمع انتخاباتی در جلسه روز گذشته حضور داشت

ادامه خبر...


ساز و کار جديد فيفا براي خالي نماندن سکوها

20 مهر 1391, 08:09

ساز و کار جديد فيفا براي خالي نماندن سکوها


فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا)، با ساز و کاري جديد، به دنبال حل مشکل خالي ماندن سکوهاي تماشاگران در مسابقه هاي جام جهاني فوتبال 2014 برزيل است.

alt

 

 به نقل از سايت ورزشي الکوره، در روش جديد ارايه شده توسط فدراسيون بين المللي فوتبال، تماشاگراني که بليت تهيه مي کنند و از تماشاي مستقيم بازي ها در ورزشگاه ها منصرف مي شوند، بليت هاي خود را از طريق اينترنت به فروش برسانند.

مدير بازاريابي فيفا در اين باره اظهار داشت: در اين روش، از شرکت هاي فروشنده بليت خواسته مي شود، اطلاعات دقيقي از خريداران و دارندگان بليت ها در اختيار فيفا قرار دهند و اين کار از خالي ماندن سکوها به رغم فروش تمام بليت ها جلوگيري مي کند.

ويل افزود: از شرکت هاي مسوول انتظار مي رود، با شفافيت و راستي، اطلاعات دارندگان بليت، شرکت کنندگان و کساني که از تماشاي بازي منصرف شده اند و بليت هايي که استفاده نخواهند شد را قبل از بازي در اختيار ما قرار دهند تا اين بليت ها بازفروش شوند.

بسياري از باشگاه هاي اروپايي به شرکت ها اجازه داده اند، بليت ها را از کساني که نمي خواهند از آن ها استفاده کنند، خريداري کرده و بازفروش کنند.

ويل اظهار داشت: سيستم جديد فروش بليت ها در رقابت هاي فوتبال جام قاره هاي سال 2013 در برزيل، مورد آزمايش قرار خواهد گرفت.

در بازي هاي المپيک 2012 لندن و مسابقه هاي فوتبال جام ملت هاي اروپا در سال 2012 (يورو 2012) در لهستان و اوکراين، بسياري از صندلي هاي سکوهاي جايگاه تماشاگران خالي مانده بود که اين مساله، ناراحتي و عصبانيت مسوولان و تماشاگران فوتبال را موجب شد.

ادامه خبر...


تیم نفت و گاز گچساران مقابل تیم هیات شنای زنجان مغلوب شد

17 مهر 1391, 07:31

تیم نفت و گاز گچساران مقابل تیم هیات شنای زنجان مغلوب شد

از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه هفت بر شش از میزبان خود تیم هیات شنای زنجان شكست خورد. alt به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره كل ورزش و جوانان كهگیلویه و بویراحمد، تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر میهمان تیم فولاد ماهان اصفهان است.
هفت تیم در رقابت های لیگ برتر واترپلو حضور دارند كه به صورت دوره ای با یكدیگر رقابت خواهند كرد

ادامه خبر...


فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد

15 مهر 1391, 15:37

فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد

: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران وضعیت رشته فوتبال در این شهرستان را راضی کننده ندانست و گفت: روزگاری با سه دسته و تعداد زیاد تیم‌ها بازی‌ها برگزار می‌شد ولی اکنون تنها هفت تیم در دسته بزرگسالان ما شرکت دارند.

خبرگزاری فارس: فوتبال گچساران اوضاع مساعدی ندارد

 

اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران مشکل اساسی ورزش فوتبال شهرستان را نبود اسپانسر دانست و افزود: نبود امکانات و اعتبار سبب شده که تیم‌های فوتبال شهرستان گچساران انگیزه لازم برای شرکت در مسابقات را نداشته باشند و روز به روز شاهد تعطیلی تیم‌های فوتبال در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: این مسئله برای شهری که علاقمندان زیادی در رشته فوتبال دارد، مناسب نیست و سبب دوری دوستداران فوتبال از این رشته ورزشی می‌شود.

پناهپوری یادآور شد: در گذشته سه لیگ فوتبال در سطح شهرستان داشتیم و تیم‌های زیادی در این لیگ‌ها شرکت می‌کردند اما متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر و کمبود اعتبار بیشتر تیم‌هایی که قدمت زیادی داشتند تعطیل و در حال حاضر شاهد این هستیم که فقط هفت تیم در مسابقات فوتبال شهرستان شرکت دارند.

این مسئول ورزش گچساران تصریح کرد: تیم‌های حال حاضر با هزینه‌های خود و با علاقه‌ای که به این رشته دارند در مسابقات شرکت می‌کنند و با همه سختی‌ها و دشواری‌ تیم‌داری در شهرستان، این تیم‌ها همچنان و با علاقه زیاد به فعالیت ادامه می‌دهند.

وی وضعیت رشته فوتبال در شهرستان را راضی کننده ندانست و ادامه داد: ادارات شهرستان می‌توانند در حل مشکلات فوتبال نقش زیادی را ایفا کنند و در صورتی که هر اداره‌ای یک تیم فوتبال داشته باشد و از آن حمایت جدی کند، می‌توانیم شاهد رونق و افزایش این رشته پرطرفدار در سطح شهرستان گچساران باشیم.

پناهپوری همچنین از آغاز ساخت 12 زمین روستایی فوتبال در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار اولیه هر یک از این زمین‌های فوتبال 500 میلیون ریال بوده و امیدواریم این زمین‌های فوتبال در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

ادامه خبر...


در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟