
بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با کامیون بنز در محور یاسوج - بابامیدان یک نفر جان خود را از دست داد.
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : این تصادف در کیلومتر 15 محور یاسوج - بابامیدان و نزدیک روستای دم کره ، رخ داد که راننده سواری پراید در دم جان باخت.
سرهنگ شیاهپور علت حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

سه چادر در روستای "ملالار" از توابع شهرستان اهر بامداد روز پنجشنبه آتش گرفت و وسایل و مقداری پول به مبلغی بالغ بر سه میلیون تومان دستمزد کارگران که در این چادرها نگهداری می شد ، طعمه حریق شدند.
علت این آتش سوزی روشن کردن آتش در کنار چادرها توسط خود اهالی گزارش شده است.
این گزارش حاکی است ، این آتش سوزی خسارت جانی نداشته است.
عدم رعایت اصول ایمنی از سوی زلزله زدگان و نزدیکی چادرها در کنار هم تاکنون منجر به آتش سوزیهای متعدد در روستاهای مناطق زلزله زده شده که در یک مورد نیز موجب فوت یک پیرزن شد.
ادامه خبر...
حبیب حسینقلیزاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: این حادثه در ساعت 18.10 امروز یکم آبان به مرکز اپراتور فوریتهای پزشکی گزارش شد و در پی آن، آمبولانس مناطق 2 و 11 تبریز به محل حادثه اعزام شدند.
وی درباره چگونگی این حادثه اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از کابینهای چرخ فلک ائلگلی تبریز برگشته که زن حدود 38 ساله بر اثر سقوط در دم جان باخته است.
حسینقلیزاده اضافه کرد: مرد 45 ساله نیز در اثر سقوط به شدت زخمی میشود و مرد نیز با انجام اقدامات احیایی توسط تکنسینهای اعزامی به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شد.
وی افزود: هم اکنون مرد تحت عمل جراحی است.
حسینقلیزاده گفت: هنگام برگشتن کابین چرخ فلک پسر بچه 14 ساله میله چرخ فلک را گرفته و این امر مانه سقوط این پسر بچه میشود و این پسر بچه رضایتبخش گزارش میشود.
وی خاطرشان کرد: زن کشته شده و مرد زخمی و پسر بچه عضو یک خانواده بودند.
ائل گلی یک از تفرجگاههای مهم شهر تبریز است.
گزارش فارس حاکی است، پیش از این مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجانشرقی از استانداردسازی دستگاههای شهربازیهای استان خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان این نهاد از 25 شهربازی استان بازرسی و دستگاهها و وسایل بازی موجود را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی اضافه کرد: پس از این بازرسیها 180 دستگاه شهربازیهای استان به دلیل رعایت نکردن معیارهای استاندارد پلمپ شده و پس از اصلاح ادامه فعالیت دادند.

جسد زني ميانسال در حالي که لباس بيمارستاني به تن داشت و ملحفه اي با آرم دانشگاه علوم پزشکي مشهد به دورش پيچيده شده بود در زير خاک بيابان هاي حاشيه مشهد کشف شد.
به گزارش خراسان، عصر جمعه گذشته اعضاي يک خانواده که براي تفريح به منطقه اي به نام دهنه زو در حدود ۱۰کيلومتري پاسگاه هلالي مشهد رفته بودند در نزديکي چشمه اي اتراق کردند اما وزش باد موجب خاموش شدن پيک نيک مي شد بنابراين براي جلوگيري از خاموش شدن پيک نيک لوازم خود را کنار تخته سنگ بزرگي پهن کردند و مشغول گفت وگو شدند ولي بوي تعفني که در محل وجود داشت مشام آنان را آزار مي داد. يکي از اعضاي خانواده براي پيدا کردن منشاء بو به اطراف رفت و سوراخ بزرگي را روي زمين ديد که انواع مگس ها و حشرات داخل آن جمع شده بودند وقتي اين فرد قصد داشت مقداري خاک روي سوراخ بريزد تا جلوي انتشار بوي تعفن را بگيرد ناگهان به ملحفه سفيدي برخورد کرد و به دنبال آن سر جسدي نمايان شد.
اعضاي اين خانواده که ترسيده بودند بلافاصله موضوع را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند و دقايقي بعد ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند. ماموران انتظامي با مشاهده جسد زني که با ملحفه بيمارستاني پيچيده شده بود با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي «علي موحدي راد» (قاضي ويژه قتل عمد) اعلام کردند. با حضور مقام قضايي در دهنه زو، تحقيقات قضايي در اين باره آغاز شد. جسد مربوط به زني حدود ۴۰ تا ۵۰ساله بود که موهايش تراشيده شده و روي شانه راستش علامت خالکوبي وجود داشت.
پزشک قانوني نيز که به همراه قاضي ويژه قتل عمد در محل کشف جسد حضور داشت پس از معاينه اوليه جسد اعلام کرد حدود ۱۰تا۱۲ روز از مرگ اين زن مي گذرد و آثار تزريقات بيمارستاني نيز روي بدنش وجود دارد اما تاييد دقيق اين مسائل نياز به بررسي هاي بيشتر پزشکي دارد.اين در حالي بود که لباس بيمارستاني نيز بر تن متوفي ديده مي شد و خاک هاي تراشيده شده اطراف هم حکايت از آن داشت که فرد يا افرادي پس از انتقال جسد به بيابان، خاک هاي اطراف را روي جسد ريخته و آن را دفن کرده اند. بررسي هاي بيشتر درباره اين ماجرا با دستورات ويژه قاضي موحدي راد ادامه دارد.

توفان شدید همراه با رعد و برق موجب مرگ یک جوان در بوشهر شد.
به گفته معاون امور عمرانی استانداری بوشهر جوان 26 ساله ای در بوستان شغاب درکنار یک ترانس برق دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر هم بر اثر توفان مجروح شدند.
آقای رستمی افزود : چند قایق صیادی هم که بدون سرنشین در یکی از اسکله های بندر بوشهر پهلو گرفته بودند به علت توفان از اسکله جدا شده و زیر آب رفتند و یک موتور لنج بدون سرنشین در بندر دلوار در دریا غرق شد.
وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال برق ، شناورها ، تاسیسات و زیر ساخت های شهری بیشترین خسارت را از توفان دیده اند میزان خسارت توفان را 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
آقای رستمی اضافه کرد : برق شهر گناوه و برخی محلات بوشهر هم تا ساعاتی از شب گذشته قطع بود که با تلاش متخصصان وصل شد.
همچنین مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر نیز گفت : پرواز ساعت 18 و 30 دقیقه عصر روز گذشته تهران - بوشهر هم به علت شرایط بد آب و هوایی ، رعد و برق ، باران و ابر درآسمان استان های بوشهر و فارس در نیمه راه ، نزدیک شهر یاسوج ناچار به بازگشت به تهران شد.
آقای ماحوزی افزود : پرواز ساعت 20 و 50 دقیقه شب گذشته هم به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد و با تلاش ها و پیگیری های انجام شده صبح امروز هواپیمای 747 ، مسافران هر دو پرواز را به بوشهر منتقل کرد.
به گزارش اداره کل هواشناسی استان توفان شدید با سرعت 80 کیلومتر در ساعت همراه با رعد و برق ، بارش 15 میلیمتری باران در آبپخش و بندر ریگ را در پی داشت.
بر اساس این گزارش احتمال بارش های رگباری تا دو روز آینده در استان وجود دارد.

این شهروند با اشاره به نامساعد بودن وضعیت روحی همسرش اظهار کرد: دیدن چنین وضعیتی برای همسرم بسیار دردناک و وحشتناک بوده، به گونهای که وضعیت وی را آشفته کرده است.
یکی از شهروندان قمی در هنگام برش دادن همبرگر با بند انگشت انسان در آن مواجه شده است.
این شهروند در گفتگو با مهر اظهار کرد: پنجشنبه شب با مراجعه به فروشگاه عرضه مواد غذایی، چند بسته همبرگر خریداری کرده و تحویل همسرم دادم. همسرم مشغول برش کردن همبرگر بود که ناگهان با بند انگشت یک انسان مواجه شد.
وی از ذکر نامش خودداری کرد ادامه داد: همسرم ابتدا تصور میکرد این قطعه شاید تکه گوشت خرد نشده باشد، اما وقتی برجستگی همبرگر را با چاقو برگرداند، بند انگشت انسان را مشاهده کرد.
این شهروند با اشاره به نامساعد بودن وضعیت روحی همسرش اظهار کرد: دیدن چنین وضعیتی برای همسرم بسیار دردناک و وحشتناک بوده، به گونهای که وضعیت وی را آشفته کرده است.
آن گونه که از اطلاعات بسته همبرگر پیداست، کارخانه تولیدکننده این همبرگرها در قم فعالیت میکند.
این شهروند قمی در تماس با خبرگزاری مهر و مرکز بهداشت قم خواستار پیگیری این موضوع شد.
وضعیت نظارت بر تولید مواد غذایی همواره یکی از دغدغههای جدی شهروندان قمی بوده است و تاکنون چندین مورد حشرات و حتی موش در مواد غذایی مشاهده شده است. اما در مورد اخیر که بند انگشت انسان در همبرگر مشاهده شده، به نظر میرسد ورود مراجع قضایی و انتظامی به این پرونده در کنار بررسی بهداشتی وضعیت کارخانه تولید کننده همبرگر ضروری است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تصادف اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ــ لردگان 25 کشته بر جای گذاشت.
سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: عصر روز گذشته تصادف یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر185 محور ایذه - لردگان به ماموران پلیس راه اعلام شد.
وی ادامه داد: بلافاصله با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه اتوبوس ولوو که حامل44 از زائران مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور بود از جاده منحرف شده و بر اثر این حادثه 25 نفر کشته و 19 نفر مجروح شدند. بلافاصله نیروهای امدادی مجروحان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.
به گفته سلبی، کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

عامل شليك گلوله به پسر قهر كرده از خانه پدر كه وي را به قتل رسانده است بزودي از سوي قضات دادگاه كيفري استان تهران محاكمه ميشود.
به گزارش راک نیوز به نقل از ایران اوايل شهريورماه سال گذشته مأموران كلانتري ۱۲۰ سيدخندان در جريان مرگ مرد جوان كه از پهلو هدف گلوله قرار گرفته بود قرار گرفتند و خود را به بيمارستان رسالت رساندند.
كارآگاهان در جريان بررسيها دريافتند كه دو مرد و يك زن سوار بر خودروي پرايد قرباني را به بيمارستان برده و پا به فرار گذاشتند.
همزمان زني نيز به بيمارستان رسالت مراجعه كرد و گفت: دقايقي پيش مردي با تلفن همراه پسرم با من تماس گرفت و مدعي شد پسرم علي مجروح شده و در بيمارستان رسالت بستري است.
اين زن وقتي بر بالين پسرش حضور يافت و با پيكر غرق در خون و بيجان بچهاش روبهرو شد، با صداي لرزان و بغض آلود، گفت: سه روز پيش پسرم با من و پدرش قهر كرد و با پرايدش، از خانه خارج شد. در اين مدت بارها به تلفن همراهش زنگ ميزدم اما جواب نميداد تا اينكه امروز مرد غريبهاي با من تماس گرفت و گفت: پسرم تصادف كرده و در بيمارستان بستري است بلافاصله خودم را به اينجا رساندم.
با اين ادعاهاي مادرانه تيمي از كارآگاهان پليس به دستور بازپرس شهرياري از دادسراي امور جنايي تهران مأموريت يافتند تا زن و مردان ناشناس را شناسايي كنند.
در حالي كه تحقيقات براي دستگيري عامل شليك مرگ ادامه داشت كارآگاهان پرايد علي را در يكي از خيابانهاي تهران پيدا كردند كه رها شده بود و در بازرسي با دفترچه يادداشت يك زن مواجه شدند.
در اين ميان نيز مردي به نام محسن در تماس تلفني به كارآگاهان گفت: روز جمعه علي با من تماس گرفت و گفت: مقابل خانهمان است. از آنجا كه نامزدم خانه بود و ميخواستم او را به خانه پدرش ببرم، از علي خواستم كه ما را به فشم ببرد سوار خودرويش شديم و به سمت فشم حركت كرديم اما جاده يك طرفه بود و مجبور شديم كه به تهران برگرديم. در ميدان رسالت با مهدي و محمد كه سوار موتوسيكلت پولسار قرمزرنگ بودند، روبهرو شديم. چون محمد قاچاقچي مواد مخدر است، ميخواستيم از وي مواد مخدر بگيريم ناگهان بين ما بر سر قيمت مواد مخدر مشاجره لفظي درگرفت و محمد به سمت علي شليك كرد. امير پشت فرمان نشست و علي را به نزديكترين بيمارستان منتقل كرديم.
بدينترتيب محمد به خاطر قتل عمد دستگير و در بازجوييها گفت: آن شب به همراه مهدي دوستم ميخواستم بروم مواد مخدر بخرم كه خيلي اتفاقي با دوستم حسن، امير و علي روبه رو شدم آنان به بهانه خريد مواد مراصدا زدند و كولهپشتيام را كه پر از مواد و يك ميليون و ۲۰۰ هزارتومان پول بود از پشتم قاپيدند و فرار كردند من نيز براي اينكه آنان را متوقف كنم اقدام به شليك كردم كه گلولهاي به پهلوي علي اصابت كرد.
داديار آرش صيفي پس از مطالعه پرونده، كيفرخواست وي را صادر كرد. اين قاتل قرار است كه بزودي در دادگاه كيفري استان تهران به پاي ميز محاكمه برود.

راک نیوز :
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر از دستگیری دانشجویی که با سوءاستفاده از اعتماد همخوابگاهیش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود خبرداد.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ جهانشیری با بیان اینکه در پی شکایت یکی از دانشجویان بوشهر مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ چشمگیری از حساب وی دستور رسیدگی به این پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام استعلامهای گوناگون از بانک مشخص شد با مبلغ به سرقت رفته فقط شارژ تلفن همراه خریداری شده که پس از استعلام شماره شارژها از مخابرات آدرس و مشخصات فرد استفادهکننده از شارژ مشخص شد.
وی گفت: پس از بدست آوردن آدرس فرد مظنون را احضار کرده و مورد بازجویی قرار دادیم که ابتدا منکر هر جرمی شد اما زمانی که با مستندات این پلیس رو به رو شد لب به اعتراف گشود و گفت که از اعتماد هم خوابگاهیم زمان خرید اینترنتی سوءاستفاده کردم، شماره حساب و اطلاعات حساب وی را ذخیره کردم و سپس شروع به خریدن شارژ تلفنهمراه برای خودم از طریق اینترنت کردم.
جهانشیری در خاتمه هشدار داد: به هیچ عنوان به اطرافیان خود اعتماد نکنید و اطلاعات محرمانه حسابتان را در اختیار آنان قرار ندهید.
ادامه خبر...
فرمانده انتظامي فارس از انجام هفت فقره قتل طي 13 سال به واسطه درگيري و اختلاف دو خانواده خبر داد.
سردار سيروس سجاديان در نشست خبري با اشاره به دستگيري عوامل يک پرونده قتل در استان فارس، گفت: سال 78 در يکي از روستاهاي فارس اختلافي در ميان دو خانواده ايجاد ميشود که اين اختلاف به يک فقره قتل منجر ميشود.وي ادامه داد: پس از اين اتفاق به دليل عدم رجوع اين دو خانواده به قانون و اقدام به انتقام جويي اين موضوع ادامه پيدا ميکند به نحوي که طي 13 سال هفت نفر از اين دو خانواده به قتل ميرسند.فرمانده انتظامي فارس تصريح کرد: سال 78، 83،85، و91 اين قتلها انجام شده که شروع تمامي اين قتلها اختلاف کوچک خانوادگي بوده است.سردار سجاديان در ادامه سخنان خود با بيان اينکه پس از انجام اين اتفاقات قاتلين از استان فارس متواري شده اند، يادآور شد: شرارتهاي ديگري نيز از سوي طرفين انجام شده که شامل تيراندازي، مختل کردن فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي و.... است.
دو نفر دستگير و يک نفر با سپردن وثيقه آزاد
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دستگير شدن عوامل اين جنايتها، گفت: با انجام کارهاي اطلاعاتي و انجام طراحيهاي مختلف عملياتي محلهاي فعاليت اين افراد شناسايي شد و سپس در يک عمليات دو نفر که برادر هستند از يک خانواده دستگير شدند.فرمانده انتظامي فارس تصريح کرد: با تحقيقات انجام شده سه نفر در اين رابطه دستگير شدند که دو نفر آنها در زندان و يک نفر با ارايه وثيقه آزاد شده است.سردار سجاديان افزود: چهار فقره قتل به اين دو برادر نسبت داده شده که پس از انجام اين قتلها به استانهاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، مازنداران و.. پناه برده بودند.وي با اشاره به اينکه تحقيقات همچنان به شدت ادامه دارد، گفت: اين دستگير شدگان از يک طرف دعوا هستند اما طي چند مدت آينده يک نفر ديگر نيز دستگير خواهد شد.
نفر چهارم دستگير ميشود
فرمانده انتظامي فارس تاکيد کرد: قول ميدهم که طي سه ماه آينده نفر چهارمي را نيز دستگير کنيم.سردار سجاديان افزود: اما به طرفين دعوا تاکيد ميکنيم که بهتر است با حضور نيروي انتظامي اين دعوا به سازش ختم شود زيرا دستگير کردن مجرمين براي نيروي انتظامي کار مشکلي نسيت.وي گفت: بايد توجه داشت که صحت خبر از عنوان خبر مهمتر است.فرمانده انتظامي فارس تصريح کرد: آرام کردن جامعه وظيفه همگان است نه اينکه به جاي اين مباحث به فکر خبرپراکني باشيم.وي همچنين درباره اينکه هيچ خبري توسط معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس و شخص وي در اختيار هيچ خبرگزاري گذاشته نشده اضافهکرد: دو نفر از بازداشتشدگان برادر هستند اما انعکاس برخي مسايل جز اين که به موضوع بيش از گذشته دامن زده و موجب حساس شدن طرفين ميشود، هيچ مزيتي نخواهد داشت.