
باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، افراد مسلح ناشناس، هفت عضو سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را در شهر بنغازی لیبی ربودند.
ادامه خبر...
راننده بی احتیاط پسر عمویش را به کام مرگ فرستاد
راننده بی احتیاط یک دستگاه خودر پژو 405 یاسوجی پسر عممویش را که قصد داشت از عرض خیابان بگذرد را زیر گرفت و کشت .
به گزارش راک نیوز وبه نقل از اطلاع رسانی پلیس استان کهگیلویه وبویراحمد: ساعت هفت 20 دقیقه روز گذشته وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت به کلانتری سررود جنوبی مخابره شده و به سرعت در دستور کار ماموران این یگان قرارگرفت .
به محض حصول خبر اکیپی از ماموران گشت فوریت های پلیس 110 به محل حادثه که در آدرس شهرک ولایت بوده مراجعه و تحقیقات خود را در رابطه با صحت و سقم موضوع آغاز کردند .
در این گزارش آمده است ، تحقیقات و مشاهدات حکایت از آن داشت که راننده یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ با پسر عموی 33 ساله اش که پیاده بوده را زیر گرفته و باعث شده پسر عموی بخت برگشته در دم فوت کند .
ااین گزارش حکایست ، راننده خودرو پژو 405 به علت سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با پسر عمویش برخورد ضمن اینکه او را به دیار باقی فرستاده خود نیز با به جا گذاشتن خودرو فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شده است . شایان ذکر است ، حسب خواسته مقام قضایی پرونده ای در این رابطه در کلانتری سررود جنوبی شهر یاسوج تشکیل و تلاش ماموران برای شناسایی راننده متواری ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از توقیف سه دستگاه کامیون که قصد داشتند بیش از هفت تن مرغ زنده را به خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد قاچاق کنند خبرداد.
به گزارش راک نیوز به نقل ازمهر، سرهنگ علی کاشانی گفت: این محموله روز گذشته با هفت تن و 388 کیلو گرم مرغ بدون مجوز، در محورهای مواصلاتی شهرستان بویراحمد توقیف شد.
وی بیان کرد: افراد سودجو قصد داشتند این میزان مرغ را از استان خارج کنند که با هوشیاری مأموران انتظامی و هماهنگی با سازمان های مسئول از خروج این مقدار مرغ از استان جلوگیری به عمل آمد.
کاشانی اظهار داشت: برخی افراد سودجو با احتکار اقلام مورد نیاز مردم باعث برهم زدن نبض بازار و کاهش امنیت روانی مردم می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود و تحقق امنیت اجتماعی و روانی پایدار برای مردم با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع خواهد کرد.
ادامه خبر...
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد ، از كشف و ضبط بيش از 198 کيلو گرم ماده مخدر از نوع حشيش توسط ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ اين شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار عليرضا عادلي، افزود: مأموران پر تلاش پاسگاه انتظامي تنگ سرخ شهرستان بويراحمد ، حين كنترل خودروهاي عبوري در محور به يك دستگاه خودروي پژو 405 مشكوك شده و با رعايت نكات ايمني نسبت به توقف خودرو اقدام نمودند.
وی بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ پس از توقيف و بازرسي از اين خودرو ميزان 198 کيلو و 940 گرم ماده مخدر از نوع حشيش كه در داخل خودرو جاسازي شده بود، را كشف و ضبط كردند.
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.
سردار عادلي اضافه کرد: اعتياد معضل فراگير در جامعه بوده و همگان در معرض تهديد مواد افيوني قرار گرفته اند و مبارزه با اين معضل و پديده نيازمند عزم همگاني بوده كه شايسته است مردم در نقاط مختلف استان در اين راه مشاركت و اطلاعات خود را به پليس با تلفن 110 در طول شبانه روز اعلام دارند.
ادامه خبر...
به گزارش راک نیوز وبه نقل از ایسنا: پليس نيجريه از قتل يكي از تجار اين كشور به دست پنج همسرش خبر داد.
پليس نيجريه اعلام كرد: «اوركا اونوجا» اقدام به ازدواج همزمان با شش زن كرده بود اما از آنجايي كه تنها با يكي از همسرانش رابطه بهتري داشت حسادت پنج همسر ديگرش را برانگيخت.
اين رفتار «اوركا» به حدي پنج همسر ديگرش را ناراحت كرده بود كه با چاقو و چوب به او حملهور شدند و او را به قتل رساندند.
بنابر اعلام پليس نيجريه، دو همسر اين مرد پس از وقوع اين حادثه دستگير شدند و سه همسر ديگرش متواري شده و تحت تعقيب هستند.

سهشنبه 3 مرداد ساعت (22)
پرسپوليس................................................................ فجر سپاسي
راهآهن........................................................................... گهر دورود
چهارشنبه 4 مرداد ساعت(22)
سايپا ................................................................................. استقلال
آلومينيوم هرمزگان........................................................... داماش
فولاد................................................................................... سپاهان
ذوب آهن.................................................................................. صبا
مس................................................................................ نفت تهران
پيكان........................................................................ تراکتورسازي
ملوان ............................................................................. نفت آبادان

علیرضا شیرازی در درباره نحوه فیلمبرداری بازی استقلال و آلومینیوم که مانع دیده شدن تبلیغات دور زمین شده بود، اظهار داشت: اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ که طرف قرارداد ماست اعلام کردیم. بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما قراردادی منعقد شده و صدا و سیما تعهد کرده تبلیغات به شکل مطلوب دیده شود اما جالب است که صدا و سیما به تعهدی هم که داده بود عمل نکرد. صدا و سیما موظف است هنگام تصویربرداری تمام نکات فنی را رعایت کند.
وی افزود: صدا و سیما به جای اینکه راه تعامل با فدراسیون فوتبال باز کند با اقدام بچه گانه و لجبازی کودکانه خود را مقابل فوتبال قرار داد. آنها دوربین ها را بالاتر از جای همیشگی قرار دادند. شب گذشته با علی کفاشیان صحبت کردم و او هم گفت اگر می دانستند صدا و سیما چنین کاری می کند اجازه برگزاری بازی را نمی دادند و زمانی اجازه می دادند بازی برگزار شود که جای دوربین ها به مکان سابق منتقل شود. کفاشیان گفت با توجه به اتفاقی که رخ داده فدراسیون بر موضع خود پافشاری بیشتری خواهد کرد.
شیرازی تصریح کرد: تلویزیون روز گذشته برای اینکه نفع خودش را ببرد آگهی های خود را در ابتدای مسابقه فوتبال نشان داد. مردم را از دیدن فوتبال محروم کردند تا به منافع خود برسند. صدا و سیمایی که فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال را قبول ندارد به جای اینکه به تعهدات خود درست عمل کند بدتر کرد و به لجبازی روی آورد. من نمی دانم آنها به چه قیمتی می خواهند فوتبال ورشکست شود.
وی افزود: آنها حاضرند نشاط عمومی را بگیرند اما انحصار طلبی خود را نشان دهند. من کل سازمان صدا و سیما را نمی گویم اما این صحبت را به برخی از مدیرانی می گویم که با بی فکری خود در حال ضربه زدن به این فوتبال هستند. آنها با حرکتی که روز گذشته انجام دادند راه تعامل را سخت تر کردند. شبکه ای که خود را شبکه جوان می نامد در حال تقابل با جوانان است.
شیرازی تاکید کرد: صدا و سیما اگر نمی خواهد حق واقعی را بدهد می تواند دوربین های خود را به فدراسیون اجازه دهد تا فدراسیون با شرکتی که قرارداد بسته بازی ها را نشان دهد. حتی فدراسیون فوتبال به صدا و سیما پیشنهاد داده تبلیغات قبل و بعد از بازی را به آنها بدهند اما آنها قبول نمی کنند در حالی که اگر صدا و سیما خودش را بکشد نمی تواند به اندازه ای که فوتبال می تواند تبلیغات بگیرد درآمدزایی کند. شاید خیلی از شرکت ها بدانند پول تبلیغات به جیب فدراسیون فوتبال می رود برای ارائه تبلیغات ترغیب شوند اما اکنون این طور نیست.
ادامه خبر...
'عبدالله سعادتیان' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق با یك دستگاه خودرو اقدام به دزدی احشام در منطقه دامپروری 'چرام' و در روستای'لار' از توابع این شهرستان می كرد كه گرفتار قانون شد.
وی تصریح كرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه خود به تعدادی از همدستان خود با هویت معلوم اعتراف كرده كه عملیات دستگیری متهمان دیگر نیز ادامه دارد.
ادامه خبر...
تیمهای فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در دیدار دوستانه از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند. در این دیدار حدود 4 هزار هوادار حضور دارند این در شرایطی است که تنها 2 هزار صندلی در ورزشگاه درفشی فر نصب شده است.
در دقایق ابتدایی بازی سکوهای ورزشگاه درفشی فر پر شد به همین دلیل مسئولان ورزشگاه مجبور شدند که در مجتمع درفشی فر را ببندد اما این کار فایدهای نداشت و حدود هزار هوادار پرسپولیس که پشت درهای بسته بودند با شکستن در ورزشگاه درفشی فر به داخل ورزشگاه هجوم بردند.
این دیدار در شرایطی برگزار میشود که هیچ ماموری در ورزشگاه درفشی فر حضور ندارد و بی نظمی در آن حرف اول را میزند.
در شرایطی که هواداران پرسپولیس همیشه از بازیهای این تیم استقبال می کنند و امروز نیز یک روز نیمه تعطیل است چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی این بازی را برگزار میکنند که هیچ ماموری برای نظم و انضباط در داخل ورزشگاه نیست.
پس از گذشت 30 دقیقه از بازی تعداد هواداران رو به افزایش است.
هواداران با رفتن بر روی سقف استخر ورزشگاه درفشی فر مشکلاتی را به وجود آوردهاند و این در حالی است که استخر مجموعه امروز در اختیار بانوان است و این بی نظمی اعتراض آنها را به همراه داشت.
ادامه خبر...
سایت هاشمی رفسنجانی با بازخوانی گفتوگوهای وی در مقابل صحبتهای اخیر احمدینژاد در اجلاس زنان واکنش نشان داده است.
در حالی که چندی پیش محمود احمدینژاد رئیس جمهور کشورمان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در جمع بیش از ۱۲۰۰ نفر از زنان فعال در عرصه انقلابهای منطقه با اشاره به اینکه اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است گفت: خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است و حضرت ابراهیم (ع)، حضرت موسی و حضرت عیسی منادی دین اسلام هستند.
این اظهار نظر احمدینژاد سبب شده است که سایت هاشمی رفسنجانی به بازخوانی برخی از اظهارات وی که مربوط به افراطیگری در اسلام است بپردازد و با بیان نظراتی از امام راحل نسبت به موضع اخیر احمدینژاد واکنش نشان دهد.
سایت هاشمی رفسنجانی گفتوگو وی با فعالان فرهنگی شهر ری و تهران در ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ و همچنین گزیده سخنان وی در دیدار با «پاتریک ماردنخای چهارم سراسقف کلیسای شرق آشوری» در ۳۰ شهریور سال ۱۳۸۹ را بر روی خروجی اصلی خود قرار داده است.
بر پایه این گزارش هاشمی رفسنجانی در دیدار با فعالان فرهنگی تهران در سال ۱۳۹۱ تاکید کرده است که انسانها با زور به بهشت نمیروند و اسلام افراطی الگو نمیشود.
وی همچنین در دیدار با «پاتریک ماردنخای چهارم سراسقف کلیسای شرق آشوری» تاکید کرده است: همانطور که انتظار میرفت اقدام زشت و غیرانسانی یک کشیش مسیحی مبنی بر بیاحترامی به کتاب آسمانی مسلمانان؛ مورد محکومیت پاپ و بسیاری از مسیحیان قرار گرفت، به نحوی که وی از اقدامات خود منصرف شد ولی چند نفر افراد جاهل و غیرمسئول اقدامات ناشایستی انجام دادند که طبیعتاً اعتراض مسلمانان را به همراه داشت و به ضرر خودشان تمام خواهد شد.
علمای اسلامی نیز همواره به پیروان دین اسلام تأکید کردهاند که از مقابله به مثل پرهیز کنند چراکه دین ما اجازه توهین به ادیان دیگر را نمیدهد.