ابراهیم مهرجو مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه بویراحمد گفت: اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۴ قابل استفاده و برداشت است.
ابراهیم مهرجو از واریز اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب سرپرستان خانوارهای دهکهای درآمدی چهارم تا هفتم از ۲۳اسفندماه حبر داد.
به گزارش راک نیوز،مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت و گفت:مرحله اول طرح کالابرگ الکترونیکی با واریز اعتبار به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش سازمانهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) از تاریخ ۱۱ اسفند آغاز شد.
وی افزود:در ادامه مرحله دوم برای دهکهای درآمدی اول تا سوم در تاریخ ۱۶ اسفند پرداخت شد و در سومین مرحله از طرح، خانوارهای مشمول درآمدی چهارم تا هفتم از ۲۳ اسفند۱۴۰۳ میتوانند از اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان استفاده کنند.
مهرجو بیان داشت؛ این طرح با هدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهکهای اول تا هفتم اجرا میشود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد:بر این اساس، دهکهای اول تا سوم به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت میکنند.
وی گفت:این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص مییابد.
ویژگیهای طرح کالابرگ الکترونیک:
- مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیازشان کالاهای تعیینشده را (حداقل سه نوع کالای مختلف) خریداری کنند.
- محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری خاصی وجود ندارد، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
- مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
- اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۴ قابل استفاده و برداشت است.
- خریداران میتوانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروههای کالایی مدنظر انتخاب کنند.
طرح کالابرگ الکترونیکی دراستان بیش از ۴۲۲۰فروشگاه عمده، خرد و فروشگاه زنجیرهای (افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپرفامیلی، هفت و والمارکت) اجرا میشود.
مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
به هم شهریان توصیه میشود از ورود به لینکهای نامعتبر پرهیز کنند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر