مشروح اخبار


» فرماندار گچساران:28هزار مسافر نوروزی در گچساران اقامت کردند



فرماندار گچساران گفت: شمار اقامت مسافران نوروزی در شهرستان به بیش از 28 هزار نفر رسید.


فرماندار گچساران:28هزار مسافر نوروزی در گچساران اقامت کردند

فرماندار گچساران گفت: شمار اقامت مسافران نوروزی در شهرستان به بیش از 28 هزار نفر رسید.

عبدالرحیم رحیمی در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: تا پایان دوم فروردین ماه 28 هزار و 117مسافر نوروزی در شهرستان اقامت کردند که بیشترین آمار اقامت گردشگران نوروزی در این بازه زمانی با بیش از 14 هزار و 933 زائر مربوط به حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) بوده است.

وی افزود: همچنین بیش از هفت هزار و 753 نفر در مناطق گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه این شهرستان اقامت داشته اند.

رحیمی میزان اقامت مسافران در منطقه خیرآباد و لیشتر گچساران که به عنوان بخشی از پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان مطرح است را2 هزار و 589 نفر اعلام کرد .

سال گذشته یک میلیون گردشگر نوروزی از جاذبه های دیدنی شهرستان گچساران دیدن کردند.



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1397, 07:41



» اخبار مرتبط:

  • اقامت 184 هزار مسافر در نیمه اول تعطیلات نوروزی در گچساران
  • نوروز رخ داد:جاذبه های گچساران واستقبال میلیونی هموطنان ایران گرد
  • حرم مطهر امامزاده بی بی حکمیه(س) گچساران ،میزبان 188هزار مسافرنوروزی
  • اسکان 366 هزار نفر گردشگر در اقامتگاه های کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و 200 هزار مسافر نوروزی به گچساران سفر کردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟