فرماندار گچساران گفت: شمار اقامت مسافران نوروزی در شهرستان به بیش از 28 هزار نفر رسید.
فرماندار گچساران:28هزار مسافر نوروزی در گچساران اقامت کردند
فرماندار گچساران گفت: شمار اقامت مسافران نوروزی در شهرستان به بیش از 28 هزار نفر رسید.
عبدالرحیم رحیمی در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: تا پایان دوم فروردین ماه 28 هزار و 117مسافر نوروزی در شهرستان اقامت کردند که بیشترین آمار اقامت گردشگران نوروزی در این بازه زمانی با بیش از 14 هزار و 933 زائر مربوط به حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) بوده است.
وی افزود: همچنین بیش از هفت هزار و 753 نفر در مناطق گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه این شهرستان اقامت داشته اند.
رحیمی میزان اقامت مسافران در منطقه خیرآباد و لیشتر گچساران که به عنوان بخشی از پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان مطرح است را2 هزار و 589 نفر اعلام کرد .
سال گذشته یک میلیون گردشگر نوروزی از جاذبه های دیدنی شهرستان گچساران دیدن کردند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر