» دستور ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای رسیدگی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر لزوم تسریع خدمت رسانی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی تاکید کرد.
دستور ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای رسیدگی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر لزوم تسریع خدمت رسانی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی تاکید کرد.
به گزارش راک نیوز، هوشنگ صیدالی ظهر پنجشنبه26بهمن ماه برای عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی بستری شده در بیمارستان بعثت نفت حضور یافت.
صیدالی ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های آنان، در جریان روند درمان مصدومان این حادثه قرار گرفت و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت 8:30 دقیقه 22 بهمن امسال در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2:34 دقیقه روز دوشنبه 23 بهمن در کیلومتر جاده دیهوک -فردوس واژگون شد.
در این سانحه 9 نفر از سرنشینان اتوبوس زائران گچسارانی جان خود را از دست دادند و 36 نفر نیز مصدوم شدند.
گفتنی است 33 نفر از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی عصر چهارشنبه25بهمن ماه وارد شهرستان گچساران شدند که از این تعداد مصدومان 17 نفر ترخیص شدند.
16 نفر از این مصدومان به دلیل شکستگی سر، دست و پا نیاز به مراقبت داشتند که در بیمارستان های شهید رجایی و شرکت نفت بستری شدند.
از این تعداد بیمار بستری شده 10 نفر در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان و 6 نفر در بیمارستان شرکت نفت بستری شدند.
2 نفر از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری هستند.
تاریخ انتشار :
26 بهمن 1396, 11:25
» اخبار مرتبط:
همه سرنشینان اتوبوس زائران گچسارانی زن بودند33نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران امام رضا به گچساران منتقل شدندتسلیت شهردار و عضو شورای شهر دوگنبدان در پی فوت زائران گچسارانی در سانحه واژگونی اتوبوسراننده اتوبوس سانحه واژگونی سربازان نیریز فوت کرد/ ۹ نفر هنوز بستری هستندپیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت جان باختن جمعی از زائران گچسارانی امام رضا(ع)
» اشتراک گزاری خبر