مشروح اخبار


» در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد؛ کمیته بزرگداشت روز جهانی و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان برگزار شد+ عکس



کمیته هماهنگی درون بخشی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، معاون مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با بیان اینکه، هفته اول بهمن ماه به عنوان «هفته پویش ملی مبارزه با سرطان» اختصاص یافته، اظهار داشت: هدف از بزرگداشت این مناسبت، افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان، اصلاح باورهای نادرست و جلب مشارکت سیاستگذاران و مجریان سلامت در کنترل عوامل خطر سرطان، است.

مهندس فخرالدین معصومی، ادامه داد: در این کمیته با یادآوری شعار این هفته «سرطان قابل پیشگیری و درمان است، با خود مراقبتی و امید» بر همکاری و تعامل واحدها در برگزاری برنامه های مختلف این هفته، تأکید شد.

وی، برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های آموزشی در مراکز، نصب بنر در معابر عمومی، ارسال پیامک با محتوای پیشگیری از سرطان، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری مسابقه نقاشی در بین دانش آموزان با موضوع راه های پیشگیری از سرطان و آموزش سرطان های شغلی به کارفرمایان و کارگران را از جمله مصوبات این کمیته عنوان کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ کمیته هماهنگی درون بخشی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، با حضور مسئولین واحدها در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، برگزار شد.



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1396, 09:00



» اخبار مرتبط:

  • سرطان‌های شایع در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند
  • سرطان معده سومین عامل مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون وزیر بهداشت درسفر به شیراز:امواج و پارازیت ها درابتلا به سرطان موثرند
  • آمارنگران کننده از مرگ ومیر براثر ایدز در کهگیلویه وبویراحمد/آمیزش جنسی عامل اصلی فوت+جزئیات
  • خانم های جوان بخوانند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟