به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ غلامرضاتاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت و رئیس کمیسون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی و هم چنین رئیس کمسیون تلفیق بودجه در صفحه شخصی خود نوشت :
روزانه حدود هشت نه ساعت جلسات تلفيق داريم.خيلي فشرده و پر بحث. اداره اين جلسات با توجه به مباحث خيلي سخته. نشستن نمايندگان دور ميز براي دو سه هفته و روزي چند ساعت مشكل است. بايد جمع همراه و خوش اخلاق و دلسوز و متعهد باشند. جمع امسالمان اينچنيند.دو جوان خوب اقايان زارع نماينده محترم اباده و فيضي نماينده محترم اردبيل دو نايب رييس و اقايان فرشادان وًافخمي دو دبير در كنار انسان با تجربه اي به نام يوسف نژاد جمع هماهنگي را خلق كرده اند. اميدوارم اين جوانان خوب در اينده انسانهاي با تجربه و مسلطي شوند. هر از گاهي با حرفي و موضوعي تنوع به جلسه ميدهم تا خستگي بر تصميماتمان اثر منفي نگذارد. اين عكس صحنه اي از جلسه امروز است تا دوستان عزيزم خسته نشوند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر