پس از آنکه خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر کمک دخترشش ساله دهدشتی به پدر بیمار خود که ازکارگران شهرداری شهر دهدشت میباشد،منتشر گردید، جمعی از فعالین اجتماعی درشهرستان کهگیلویه به شهردار اصلاح طلب دهدشت نامه نوشته و از ایشان خواستند تا در اسرع وقت نسبت به مندرجات این نامه اقدام شایسته ای انجام دهند.
به گزارش راک نیوز از دهدشت در این نامه که نسخه ای از ان دراختیار راک نیوز قرار گرفته ، آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای مهندس برخه
شهردار محترم دهدشت
سلام علیکم؛
رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان یک وظیفه انسانی و دینی است.
همانطور که اطلاع دارید یکی از کارکنان شهرداری این شهر به علت بیماری دیابت دچار مشکلات و نارسایی های فراوانی است.
این مهم تا جایی است که دختر شش ساله این کارگر زحمت کش به یاری او شتافته است و این مسئله خاطر بسیاری از شهروندان را آزرده است.
لذا از آنجایی که این فرد بیمار است، برای تکریم انسانیت نسبت به مشکلات این خانواده رسیدگی و نتیجه را به شهروندان اطلاع رسانی نمایید.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر