مشروح اخبار


» انتقاداز هزینه های بالای فیش های برق در شهرستان بهمئی



حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در تذکری به مسئولان برق شهرستان با اشاره به اینکه در قبض های نجومی برق به مردم بهمئی اجحاف می شود افزود:


امام جمعه لیکک در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: در شهرستان بهمئی که بسیار سیاست زده است، قضاوت های نابجا حقوق بسیاری از افراد را ضایع می کند به همین منظور مسئولان باید آگاه باشند در چنین شرایطی خدمات رسانی به مردم کمتر می شود.

به گزارش راک نیوز از بهمئی ؛ حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در تذکری به مسئولان برق شهرستان با اشاره به اینکه در قبض های نجومی برق به مردم بهمئی اجحاف می شود افزود: مسئولان نباید بگذارند کار به جایی برسد که مردم دسته جمعی قبض های برق را پرداخت نکنند و مسئله امنیتی شود.وی با انتقاد از رقم بالای قبض های برق شهرستان بهمئی این هزینه ها را ناعادلانه خواند و .هیچکدام از استدلال های کارشناسان برق، نجومی بودن قبض های مردم را توجیه نمی کند، و این وضعیت زیبنده نیست.



تاریخ انتشار : 14 مهر 1396, 19:17



» اخبار مرتبط:

  • مسئولان اطلاعات با تفرقه اندازان در بهمئی برخورد کنند
  • امام جمعه بهمئی منصوب شد
  • یک مقام مسئول خبر داد:استاندارموافق محلق شدن بهمئی به استان خوزستان است
  • پلیس‌راه لیکک ـ بهبهان راه‌اندازی می‌شود
  • رئیس اسبق اداره ورزش بهمئی درگذشت+(عکس)
  • » اشتراک گزاری خبر

    • شهروند بهمئی

    • 16 مهر 1396 16:07
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    سلام
    واقعا جای بسی تاسف هست فقط امام جمعه محترم
    وگرنه منطقه بهمئی دلسوز ندارد

    الان دومین بار هست که فیشهای نجومی برق امان مردم را بریده
    هیچ مسولی هم جوابگو نیست

    هر فیشی علاوه بر مصرف برق
    هزینهای اضافی دیگری
    از قبیل ارزش افزوده
    مالیات،،،آبونمان
    حق الزحمه هم بهش اضافه
    میشه واقعا این کارها واین
    فیشهای نجومی زیبنده این مردم نیست
    مسولین رده بالا
    فیشهای نجومی
    مردم بهمئی فیش برق نجومی
    باید پرداخت کنن

    واقعا جای تاسف داره
    متاسفم برای اداره برق بهمئی

    سلام
    واقعا جای بسی تاسف هست فقط امام جمعه محترم
    وگرنه منطقه بهمئی دلسوز ندارد

    الان دومین بار هست که فیشهای نجومی برق امان مردم را بریده
    هیچ مسولی هم جوابگو نیست

    هر فیشی علاوه بر مصرف برق
    هزینهای اضافی دیگری
    از قبیل ارزش افزوده
    مالیات،،،آبونمان
    حق الزحمه هم بهش اضافه
    میشه واقعا این کارها واین
    فیشهای نجومی زیبنده این مردم نیست
    مسولین رده بالا
    فیشهای نجومی
    مردم بهمئی فیش برق نجومی
    باید پرداخت کنن

    واقعا جای تاسف داره
    متاسفم برای اداره برق بهمئی
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟