قریب به 3سال است که داود رهزادی مدیریت برق کهگیلویه وبوبراحمد را در دست دارد او پیش از این نیز در این خانواده مشغول بکار بود .
رهزادی امسال در طرح شهید رجایی جز مدیران نمونه ! بود. وی با حضور مستمر در یک دوره زمانی در شبکه استانی دنا و بیان عملکرد خود سعی نمود افکارعمومی را متقاعد سازد که در انجام امورمحوله موفق بوده است.
البته شادی هم اقای مدیرکل در بویراحمد که بیخ گوش مسئولان ارشد استانی است با کاهش خاوشی ها
قریب به 3سال است که داود رهزادی مدیریت برق کهگیلویه وبوبراحمد را در دست دارد او پیش از این نیز در این خانواده مشغول بکار بود .
رهزادی امسال در طرح شهید رجایی جز مدیران نمونه ! بود. وی با حضور مستمر در یک دوره زمانی در شبکه استانی دنا و بیان عملکرد خود سعی نمود افکارعمومی را متقاعد سازد که در انجام امورمحوله موفق بوده است.
البته شادی هم اقای مدیرکل در بویراحمد که بیخ گوش مسئولان ارشد استانی است با کاهش خاوشی ها به حداقل ممکن توانسته خود را مدیر موفقی نشان دهد اما آنچه هر هفته در چند صد کیلومتر دور از مرکز استان رخ میدهد و کسی خبردار نمیشود واصلا مهم هم نیست قطعی ها مکرر برق در مناطق مختلفی از شهرستان کهگیلویه است.
اطلاعیه هایی که امان رسانه های محلی و کانال های تلگرامی و مخاطبان آنها را درکهگیلویه بریده است .
قطعی برق در دیشموک ، راک،چاروسا،طولیان،سرفاریاب،برج علیشیر،سرپری، کوشک و..... نمونه هایی از این دست اطلاعیه هاست که خیابان سپاه و 180 دستگاه در دهدشت الی ماشاءلله راباید به این قطعی و بی برقی ها در ساعات مختلف شبانه روز با محوریت تعمیر وخرابی در فیلد فلان ترانس و... اضافه نمود.
رهزادی باید بداند که کهگیلویه و شهروندان آن نیز جز این استان هستند وشایسته نیست در منطقه گرمسیری اینقدر بی برقی را بخاطر دور بدون از مرکز تحمل کنند .
البته شاید هم یادآوری این مطلب به آقای مدیرکل در دولت دوازهم و حضور استاندار غیر بومی چندان ضرورتی نداشته باشد چراکه برکسی پوشیده نیست که رهزادی بیشتر از آنکه گزینه اصلاح طلبان و اعتدالی باشد گزینه تحمیلی نماینده بویراحمد بر استاندار بود ،تحمیلی که شاید اگر امروز از خادمی پرسیده شود بر آن اعتراف کند.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر