مشروح اخبار


» پایان "بی طرفی"تاجگردون؛ اصولگران به من رای دادند/ دوستان انتقام رابگذارند برای وقتی دیگر



به عنوان يك اصلاح طلب كه اصلاح طلبي خودم را اعتقادي كسب كرده ام و نه عاريتي به همراه ديگر نمايندگان عزيزي كه اين روزها مورد هجمه قرارگرفته اند منجمله جناب نعمتي دوست داشتيم مهندس بيطرف راي 


به گزارش راک نیوزاز مرکز کهگیلویه  و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون طی یادداشتی به اتفاقات پس از رای نیاوردن وزیرپیشنهادی نیرو واکنش نشان داده و در دفاع از فراکسیون امید نوشته است:

لطفا اميد و دكتر عارف عزيز را متهم نكنيد و دوستاني هم كه موضوع را ميدانند فرار نكنند كه من در اين جلسه بودم يا نبودم.

در این یادداشت آمده است : جهت استحضار دوستان عزيز اصلاح طلبم و اناني كه اين روزها در خصوص راي جناب مهندس بيطرف اظهارنظر ميفرمايند و سعي به حاشيه سازي در اين زمينه دارند:اول: به عنوان يك اصلاح طلب كه اصلاح طلبي خودم را اعتقادي كسب كرده ام و نه عاريتي به همراه ديگر نمايندگان عزيزي كه اين روزها مورد هجمه قرارگرفته اند منجمله جناب نعمتي دوست داشتيم مهندس بيطرف راي بياورند

دوم: دوستان عزيزي كه اظهارنظر ميفرمايند ، بدانند نمايندگان مردم در كنار نگاه سياسي خودشان به تركيب دولت و وزراء انگونه نگاه ميكنند كه كداميك ميتوانند مطالبات موكلينشان را پاسخ دهند و اگر كسي ديدگاهش مطابق منافع موكلينش نباشد قطعا به او اعتماد نميكند و راي نميدهد و بهمين خاطر است كه ميگويند راي اعتماد سوم : درست است در تهران و برخي مناطق يك ليست راي مياورد ولي در شهرستانها مردم عمدتا به عملكرد نماينده راي ميدهند و به همين خاطر است مثلا شخصي مثل حقير هفتادو پنج درصد از مردم به او راي ميدهند و عليرغم اينكه مردم ميدانند اصلاح طلبم ولي خيلي از اصولگرايان عزيز هم بخاطر منافع ملي و محلي راي ميدهند. چهارم: جناب مهندس بيطرف چند نكته را با اعتقادي كه داشتند در جلسات متعدد استاني و منطقه اي مطرح كردند كه بدين دليل نتوانست راي لازم را كسب كند و اصلا ربطي به اصلاح طلبي و غيره نداشت و به نظرم دوستان عزيز تسويه حساب با ليست اميد را بگذارند وقت ديگري ( ايشان فرمودند

/١: در انتقال اب سرچشمه هاي كارون به منطقه يزد و ديگر مناطق تعارف ندارم و انجام خواهيم داد و لذا قطعا نمايندگان خوزستان و زاگرس به او راي نخواهند داد

٢؛ تلويحا فرمودند چرا يزد و كرمان از دريا اب منتقل كنند خوزستان كه به دريا نزديكتر است

٣: نتوانستند در جلسات و صحن علني مساله سد گتوند را خوب توجيه كند و نمايندگان قانع نشدند

٤: در صحن علني مساله قم رود را به نحو بدي مطرح كرد و لرستانبها توجيه نشدند

٥: عليرغم بيان برخي موضوعات عمده نمايندگان شمال نتوانستند قانع شوند كه ايشان به دنبال انتقال اب البرز به كوير و سمنان نيست

٦: ايشان چندين بار اين جمله را فرمودند كه من با اصرار امدم و انگيزه ندارم و نمايندگان هم تمايل دارند وزير انگيزه اش بالا باشد.

دوستان عزيزم اگر شما نماينده اين خطه ها از سرزمين ايران بوديد ايا به جناب مهندس بيطرف كه دوست خوب و ارزشمندهمه ماهاست راي اعتماد ميداديد. لطفا اميد و دكتر عارف عزيز را متهم نكنيد و دوستاني هم كه موضوع را ميدانند فرار نكنند كه من در اين جلسه بودم يا نبودم. نه يك جلسه بلكه چندين جلسه با جناب مهندس بيطرف بود تا اقناعي به نتيجه برسيم.

نه او انسان كوچكي بود كه بخواهد دروغ بگويد و بگذرد و نه نمايندگان انسانهايي هستند كه بخواهند از منافع موكلينشان بگذرند. لطفا اين بحث را سياسي نكنيد و به حاشيه نكشبد والسلام



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1396, 08:07



» اخبار مرتبط:

  • پاسخ تاجگردون به دلیل رای نیاوردن وزیر نیرو
  • واکنش" تلگرامی "تاجگردون به خبر یک سایت محلی +سند
  • «آبستراکسيون» نافرجام
  • مجلس به شیخ دولت نه گفت!/وزیر کار بی کار شد
  • چنین نامه اي را امضا نكرد م اما نام من در پاي اين نامه هست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟