یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد. اصولاً نوآوری در کارها و برنامه های روابط عمومی فعال یکی از مؤلفه های اصلی به شمار می رود. با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است .
یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد. اصولاً نوآوری در کارها و برنامه های روابط عمومی فعال یکی از مؤلفه های اصلی به شمار می رود. با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است .
به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز ؛ خودرو سازی کارمانیا یک شرکت خودرو سازی است که از اصول و ساختار یک سازمان برخودار است وتاثیرعملکردی واحد روابط عمومی در این سازمان یا شرکت هرگز قابل اغماض نیست.
درتعریف نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان ذکر این نکته ضروری است که گسترش خوشنامی سازمان و شرکت و خنثی سازی شایعات بد علیه شرکت از وظایف روابط عمومی است.
در واقع روابط عمومی مترادف است با حفظ و توسعه خوشنامی و برآیندی است از آنچه شما می گویید، عمل می کنید و دیگران درباره شما می گویند.
به گزارش راک نیوز ؛ تماس یکی از مشتریان خودرو سازی کارمانیا و قدردانی از پیگیری و پاسخگویی محمد فتح اللهی کارشناس روابط عمومی خودرو سازی مذکور نشان از استفاده بهینه سازمان از افراد متخصص در حرفه روابط عمومی است و نشانی دگر از اینکه این کارشناس روابط عمومی چقدربا مقوله فرهنگ آشنایی دارد و با علم رفتار سازمانی مأنوس است.
فتح الهی با حضور در شبکه های اجتماعی و پاسخگویی به دغدغه رسانه که خود را نماینده افکار عمومی و خاصه مشتری میداند کلید موفقیت روابط عمومی وسازمان خویش رادر این پیوند دوسویه بین مخاطبان و سازمان تعریف کرده است.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر