
| دروازه بان استقلال در آستانه دربی عکسی جدید در کنار هنرپیشه سرشناس استقلالی منتشر کرد. |
هنرپیشه های بسیاری علاقه خود به تیم های استقلال و پرسپولیس را نشان داده اند اما تنها برخی از آنها جزو هواداران دو آتشه محسوب می شوند.
امیر جعفری را شاید بتوان استقلالی ترین هنرپیشه ایران نامید، بازیگری که در اکثر مصاحبه های خود به استقلال نیز اشاره می کند و اخیرا در برنامه ماه عسل کری خوانی جالبی با احسان علیخانی مجری پرسپولیسی این برنامه داشت.
مهدی رحمتی در صفحه فیس بوک خود عکسی در کنار حنیف عمران زاده و امیر جعفری در آستانه دربی ۷۷ منتشر کرده است.
ghatreh.com
ادامه خبر...
| معرکه گیری نوعی نمایش عمومی است که در آن «معرکه گیر» با انجام اعمالی عجیب، بینندگان را سرگرم می سازد. \n |
معرکه گیری در ایران نمایشی است سنتی از برخی حرکات چون پاره کردن زنجیر با زور بازوان و یا بازی با مار سمّی است.
تماشای معرکه رایگان است و تنها پس از اتمام معرکه تماشاگران داوطلبانه به معرکه گیر مبلغی به عنوان هدیه میدهند.













ادامه خبر...

حاشیه دربی ۷۷ فردوسیپور گزارشگر دربی شد/ آغاز فحاشیها و درخواست گوینده ورزشگاه
عادل فردوسیپور گزارش بازی استقلال ـ پرسپولیس را بر عهده دارد.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، عادل فردوسیپور گزارشگر محبوب هواداران فوتبال و تهیه کننده برنامه 90 گزارش بازی امروز دو تیم استقلال و پرسولیس را بر عهده دارد.
*تعدادی از تماشاگران که در طبقه دوم حضور دارند در راهروها مشغول استراحت هستند.
*حدود هفت هزار بلیت الکترونیکی برای بازی امروز فروخته شده که جایگاه آنها محفوظ است و تاکنون ماموران کنترل، اجازه حضور هیچ تماشاگر دیگری را به این جایگاهها نمیدهند.
* هواداران تیم استقلال با اشاره به درگیریهای به وجود آمده بین پایان رافت و پرویز برومند شعارهایی را سرمیدهند.
*مسئولان کنترل تماشاگران تمامی وسایل اضافه آنها را در چادری جمع کرده و با ارائه فیش خواستار تحویل گرفتن آنها بعد از برگزاری بازی هستند.
*شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران از ساعات ابتدایی صبح در ورزشگاه آزادی حضور دارد.
* طرفداران تیم استقلال در واکنش به شعارهای پرسپولیسیها عیله نیکبخت واحدی و مجیدی علیه علی پروین شعار میدهند.
* هواداران تیم استقلال از غیبت خسرو حیدری بسیار ناراحت بوده و برخی از آنها وقتی صحبتهای قلعهنویی در برنامه ورزش و مردم را از طریق موبایل های خود تماشا کردند فردین عابدینی را تشویق می کردند.
* هواداران استقلال و پرسپولیس در حالی که به تشویق تیم خود میپردازند در برخی از مواقع علیه هم فحاشی میکنند که این مسئله باعث شد تا سرو صدا در استادیوم آزادی بیشتر شود. گوینده ورزشگاه نیز از تماشاگران خواست احترام یکدیگر را حفظ کنند. گوینده ورزشگاه اعلام کرد: از شما خواهش میکنم از الفاظ رکیک استفاده نکنید.
وی در پایان توضیحاتش به تماشاگران گفت: اگر شما هواداران در استادیوم نباشید ورزشگاه مثل گورستان میماند! الفاظ رکیک برای شما اممتیاز منفی دارد و شما هم برای ما همم عزیز هستید.
دیدار دو تیم از ساعت 18: 50 آغاز م شود.
ادامه خبر...
سرمربی استقلال پس از شکست تيمش برابر استقلال خوزستان، در رختکن حسابی از خجالت مدافع آبي ها در آمد و باعث شد وی دلخور شود چرا که توقع نداشت سرمربی تیمش در آستانه دربی اینگونه از وی انتقاد کند.
در پايان بازي هفته پيش استقلال، امير قلعهنويي مصاحبهاي تند عليه بازيکنان تيمش انجام داد و بيشتر از هر کسي اميرحسين صادقي را محکوم کرد. اما قلعهنويي در رختکن هم صادقي را در صحبتهاي تندش بينصيب نگذاشت و به او گفت: «هر دو گل ما را آقاي اميرحسين خان دو دستي تقديم خوزستانيها کردي. فقط ادعايت ميشود و منم منم داري... شورش را درآوردي و هر چقدر هم اعتراض ميکنم فايدهاي ندارد.»
اميرحسين صادقي به حدي ناراحت بود که تا ساعتي با هيچ کسي حرف نميزد و بازيکنان نيز کاري به اين مدافع نداشتند. صادقي پس از باخت در اهواز، ديگر در تمرين استقلال شركت نكرده تا به نوعي از اين تيم قهر كرده باشد.
اين در شرایطی است که گوران لاوره نيز به خاطر مسائل مالی در تمرینات حضور ندارد و ساموئل هم پس از يك قهر چند روزه، روز گذشته در تمرينات تيم حاضر شد.
مسئولان استقلال پس از حل مشکل ساموئل به دنبال بازگرداندن صادقی به تمرینات هستند چرا که علاقه ندارند با دست خود تیم را در آستانه دربی به حاشیه ببرند.
قهر بازيكن استقلال قهر اميرحسين صادقي اميرحسين صادقي در استقلال اميرحسين صادقي و قلعه نویی مصاحبه امير قلعه نويي 92
ادامه خبر...
جام کشکول؛ به گفته سخنگوی این زوج مشهور آنها دوستان و شرکای خوبی باقی می مانند اما اصل خبر این نیست . در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیهای "سرگئی برین" و "آنه ووجیسکی" بعد از ۶ سال زندگی مشترک و 2 فرزند اعلام کردند که از هم جدا شدهاند اما به همکاری شان در زمینه پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.
پرداد به نقل از ویکی پدیا نوشت: شاید تا به اینجای خبر برای خانم "آنه ووجیسکی" مهم باشد اما این خبر برای آقای "سرگئی برین" مهم است و نه اصل خبر را بیان می کند. اصل خبر این است: گفته می شود مرد شماره یک کمپانی گوگل قصد دارد با کارمند 26 ساله اش ازدواج کند. این خانم آماندا روزنبرگ نام دارد و مدیر بازاریابی عینک گوگل است. عینکی که باعث پیوند او و "سرگئی برین" شده است.

این همان عینکی است که این دختر 26 ساله را به آقای سرگئی رساند
بیوگرافی سرگئی برین:
وی متولد ۲۱ اوت ۱۹۷۳ در مسکو، Flag of the Soviet Union.svg اتحاد جماهیر شوروی و 40 ساله است
محل زندگی فعلی وی در لوس آلتوس, کالیفرنیا است.
او فادق التحصیل دانشگاه مریلند استنفورد با پیشه: دانشمند کامپیوتر، کارآفرین اینترنت
نقشهای برجسته: مؤسس و مدیر تکنولوژی شرکت گوگل
همسر: آنه ووجچیکی (همسر سابق)
امضا: ~sergey وبگاه: stanford.edu
سِرگِئی میخایلوویچ برین (به روسی: Сергей Михайлович Брин) (زادهٔ ۲۱ اوت سال ۱۹۷۳) کارآفرین آمریکایی متولد روسیه است که با کمک لری پیج شرکت گوگل را بنیان نهادند.
برین در حال حاضر مدیر تکنولوژی شرکت گوگل میباشد و دارایی خالص او در حدود ۱۸٫۵ میلیارد دلار در نهمین ماه مارس سال ۲۰۰۷ برآوردشدهاست. او در حال حاضر بیست و ششمین ثروتمند جهان و پنجمین ثروتمند آمریکا همراه با لری پیج میباشد. او همچنین چهارمین ثروتمند جوان جهان میباشد.
زندگینامه و تحصیلات
برین در مسکو در خانوادهای یهودی بدنیا آمد. پدر او مایکل برین، ریاضیدان و مادر او اقتصاددان بود. در سال ۱۹۷۹ میلادی هنگامیکه برین شش سال داشت خانوادهٔ او به آمریکا مهاجرت کردند. برین از دانشگاه مریلند در رشتهٔ علوم کامپیوتر و ریاضیات در سال ۱۹۹۳ میلادی مدرک کارشناسی دریافت کرد.
بعد از اینکه او از دانشگاه مریلند فارغالتحصیل شد، کمک هزینهٔ تحصیلی از مؤسسهٔ خیریه «نشنال ساینس» دریافت کرد که به او اجازهٔ ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را میداد. او مدرک کارشناسیارشد خود را در سال ۱۹۹۵ میلادی دریافت نمود. او هماکنون مشغول ادامهٔ تحصیل در مقطع دکترا میباشد وهمزمان در شرکت گوگل نیز مشغول میباشد.
او همچنین دارای مدرک افتخاری «MBA» از «Instituto de Empresa Business School» میباشد.
در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیهای سرگئی برین و آنه ووجیسکی بعد از ۶ سال زندگی مشترک و دو فرزند اعلام کردند که از هم جدا شدهاند ولی به همکاری شان در زمینهٔ پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

| جشن عروسی با 149 ریال! |
fardanews.com
ادامه خبر...
پایگاه خبری راک نیوز ؛ قاچاق سوخت جان دوبرادر را در شهرستان قشم گرفت.
به گزارش فرمانده انتظامی شهرستان قشم علت مرگ این دو نفر را آتش سوزی خودرو تویوتای حامل گازووییل قاچاق بر اثرسرعت زیاد و برخورد با تیر برق کنار جاده فرودگاه قشم عنوان کرد.
سرهنگ بوستانی گفت: اردیبهشت امسال نیز آتش گرفتن یک خودرو حامل سوخت قاچاق در جاده درگهان شهرستان قشم باعث مرگ دو برادر قاچاقی شد.
به گفته وی از ابتدای سال تاکنون 53 خودرو حامل سوخت در شهرستان قشم توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند./
ادامه خبر...
روزهای خوش باجناق ها. حالا با مطرح شدن نام گزینه قطعی ریاست بر بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاید نقش 3 داماد خانواده «رسولی محلاتی» بیشتر از هرخانواده دیگری در سیاست ایران باشد. حجت الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» اگرچه به صورت مستقیم در کابینه دولت تدبیر و امید حضور ندارد، اما حضور دومین باجناقش در کابینه می تواند وزن سیاسی حضور او در کابینه حسن روحانی را نشان بدهد.
امروز رسانه ها به نقل از «یک مقام آگاه» از قطعی شدن ریاست حجت الاسلام «سید محمد علی شهیدی محلاتی» بر بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داده اند. خبری که حجت الاسلام «مرتضی مداح» یکی از اعضای ستادانتخاباتی حسن روحانی که خودش هم گزینه سازمان اوقاف است، آن را تایید کرده و گفته:«قرار بود حکم ریاست شهیدی محلاتی بر بنیاد شهید 10 روز پیش ابلاغ شود که نمی دانم چرا چنین اتفاقی نیفتاده.»
با این حساب، رئیس احتمالی و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دومین باجناق حجت الاسلام ناطق نوری است که وارد کابینه می شود.
جمع باجناق ها
پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری دولت یازدهم، خیلی ها علی اکبر ناطق نوری را یکی از گزینه های حضور در کابینه روحانی می دانستند. ناطق نوری اما ترجیح داد وارد کارهای اجرایی کابینه نشود و از دور به عنوان یکی از اشخاص داری نفوذ در چینش کابینه نقش ایفا کند. شاید نزدیک ترین عضو کبینه روحانی به او، وزیر مسکن باشد. «عباس آخوندی» که او هم مثل ناطق نوری از دامادهای «آیت الله رسولی محلاتی» است و در واقع باجناق ناطق نوری محسوب می شود، یکی از کسانی است که گفته می شود با حمایت مستقیم و نظر ناطق نوری، به جمع وزرای کابینه روحانی راه یافته است. نکته ای که البته در روزهای رای اعتماد توسط یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره شد. «احمد بخشایش» گفته بود:«هر یک از افراد در کابینه ایشان سهمی گرفتهاند مثلا آقای آخوندی سهم آقای ناطق نوری، آقای پورمحمدی سهم آیتالله آملی لاریجانی، آقای حجتی هم سهم عبدالله نوری است.» ادعایی که البته توسط روحانی تکذیب شد. هرچند نمی توان نقش ناطق نوری در انتخاب آخوندی را نادیده گرفت. اتفاقی که در مورد باجناق جدید ناطق نوری هم افتاده است
ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مقصد باجناق جدید ناطق نوری و آخوندی است. حجت الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی»که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت بود، سوابق زیادی در مناصب اجرایی جمهوری اسلامی دارد. عضویت در کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و حزب جمهوری اسلامی، عضویت در هیات موسسین وزارت سپاه و معاون پارلمانی این وزارتخانه و ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش از جمله سوابق اوست. شهیدی محلاتی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را نیز در کارنامه خود دارد و آخرین مسئولیت رسمی اش معاونت پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه بوده است. مسئولیتی که در سال 88 و با حکم وزیر امور خارجه دولت احمدی نزاد به پایان رسید
سایهای که پررنگتر میشود
با حضور دومین باجناق ناطق نوری در جمع کابینه، به نظر می رسد سایه او بر کابینه تدبیر و امید پررنگ تر از همیه خواهد بود. سایه ای که شاید حتی بیشتر از حضور مستقیم ناطق نوری در دولت، به او در پیش بردن اهدافش کمک کند. آیا ناطق نوری سایه خود را بر دولت پررنگ تر خواهد کرد؟

جمشید جهانزاده که با بازی های ماندگار در فیلم "جنگ نفت کش ها"،کشتی آنجلیکا و..در خاطره ها ماند.جمشيد جهانزاده متولد 1330 در شهرستان گچساران و ليسانس بازيگري و كارگرداني از دانشكده هنرهاي دراماتيك را مي باشد. او همچنين مدرك فوق ليسانس رشته پژوهش هنر را از دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد دريافت نموده است. جهان زاده در زمينه هاي مختلف از جمله بازيگري، كارگرداني، نويسندگي و مدير توليد بطور مستمر فعال بوده است. ضمناً ديپلم اولين دوره مديريت توليد فيلم را كه توسط وزارت ارشاد برگزار شده بود دريافت كرده است.


به گزارش پلیس ، زن جوان هنگام راه رفتن در پیاده رو به زور اسلحه افراد ناشناس سوار خودروی آنان شد و مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفت.
زن جوان که در امتداد یک خیابان شمال در شرق واشنگتن بامداد دو روز گذشته به سمت منزلش در حرکت بود توسط افراد ناشناس و به زور اسلحه ربوده شد.
زن جوان پس از سوء استفاده جنسی توسط آدم ربايان، در حالی که هر چهار نفر ربایندگان متجاوز حالت طبیعی نداشتند پس از یک روز در بند بودن موفق به فرار شد و خود را به اولین ایستگاه پلیس رساند.
با تشریح مشخصات هر چهار نفر و محل آنان پلیس توانست در حرکتی ضربتی هر چهار نفر آنان را به همراه 8 کیلو هروئین و چندین اسلحه غیر مجاز کشف وضبط و دستگیرکرد.
در بازجویی های اولیه آنان به چندین فقره سرقت و تجاوز به اعتراف کرده اند. پرونده آنان پس از تکمیل شد در اختیار دادگاه قرار خواهد گرفت.
ادامه خبر...