مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد )پاسخگویی درخواست ها ،مشکلات و انتقادات مطرح شده از سوی مردم شرف استان بود.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد )پاسخگویی درخواست ها ،مشکلات و انتقادات مطرح شده از سوی مردم شرف استان بود.
شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد )سامانه ای که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته های خود را با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می کنند .
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری استان از طریق سامانه ۱۱۱ به برخی از سوالات و موارد مرتبط با سوخترسانی ، پاسخ های لازم وراهنمایی مورد نیاز را به همشهریان در خصوص سوالات ارائه و ضمن تشکر و قدردانی از دست اندر کاران و هماهنگ کنندگان این سامانه ،حضور در این مرکز را همسو با تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه عنوان کرد.
مهندس خشایی افزود :این سامانه ،پل ارتباطی ارزشمند برای مدیران مردم است که افزایش رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.
» اخبار مرتبط:
» اشتراک گزاری خبر