مشروح اخبار


» معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: انعقاد قرارداد با دفاتر پیشخوان برای ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکین




یوسف بهمنی صبح امروز در جمع مدیران ستادی شرکت آبفای استان با اشاره به اینکه واحد مشترکین شرکت آبفای استان جلسات متعددی پیرامون روش های قرائت کنتور برگزار شده است اظهار کرد: در همین راستا کلیپ های آموزشی و تبلیغاتی در زمینه خوداظهاری و آموزش مشترکین آب و فاضلاب تهیه و در بخش های مختلف شبکه استانی دنا و همچنین فضای مجازی پخش شد.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا با دفاتر پیشخوان کلیه شهرهای تابعه جهت گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکین قرارداد منعقد شد تا مشترکین بتوانند بدون مراجعه ادارات نسبت به انجام خدمات مورد نظر اقدام نمایند.
وی حذف تشکیل پرونده فیزیکی مشترکین جدید را از دیگر اقدمات واحد مشترکین آبفای استان دانست و گفت: با این کار علاوه بر سرعت بخشی به انجام امور از ایجاد هزینه های مضاعف جلوگیری نیز خواهد شد.بهمنی همچنین از برگزاری جلسات متعدد جهت کاهش هزینه های قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات خبر داد و گفت: در همین راستا اتاق مانیتورینگ جهت رصد عملیات صدور و وصول قبوض به صورت لحظه ای راه اندازی شد.وی گفت: پیگیری طراحی نرم افزار جدید موبایلی جهت اراسال تصویر کنتور، شماره مصرفی و صدور قبض توسط مشترکین نیز در دست اجرا است.



تاریخ انتشار : 15 تیر 1399, 10:47



» اخبار مرتبط:

  • ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب/ بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی به مشترکین
  • ارسال قبض گاز با پیامک؛ مشترکین جهت ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند
  • برای دریافت قبض برق با پیامک، مشترکین شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند
  • حذف قبوض کاغذی برق، ارسال صورتحساب از طریق پیامک به مشترکین کهگیلویه و بویراحمد 
  • تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین یکی از اهداف شرکت گاز گچساران می باشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟