مشروح اخبار


» مزایده اماکن آموزشی مازاد بر نیاز مدارس دولتی دهدشت و سوق +/شرایط مزایده



آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه در نظر دارد اماکن آموزشی مازاد بر نیاز خود در مدارس ابتدایی شهر دهدشت و سوق را ، بر اساس بند (ب) ماده ۴۳ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۱۲ قانون محاسبات عمومی وماده ۹ آیین نامه اموال دولتی وبند الف ماده ۴ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت از طریق مزایده با قیمت پایه مشخص شده توسط کارشناسان رسمی ، اجاره دهد.


به گزارش راک نیوز به نقل از"روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه"آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه در نظر دارد اماکن آموزشی مازاد بر نیاز خود در مدارس ابتدایی شهر دهدشت و سوق را ، بر اساس بند (ب) ماده ۴۳ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۱۲ قانون محاسبات عمومی وماده ۹ آیین نامه اموال دولتی وبند الف ماده ۴ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت از طریق مزایده با قیمت پایه مشخص شده توسط کارشناسان رسمی ، اجاره دهد.


 از کلیه متقاضیان دعوت میگردد در صورت تمایل ازتاریخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۴ تا تاریخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۴ با شرایط ذیل مدارک خود را تنظیم و در سامانه الکترونیکی دولت ( ستاد ایران ) بارگذاری و فضای مورد نظر را انتخاب و قیمت گذاری نمایند.


 


شرایط شرکت در مزایده :


این مزایده بصورت خصوصی مختص مراکز آموزشی غیردولتی (پیش دبستانی ) برگزار می گردد وشخص برنده مستأجر شناخته شده ، لذا واگذاری اماکن به اشخاص ثالث اکیدا" ممنوع می باشد و در صورت عدم رعایت این بند قرارداد یک طرفه فسخ می گردد.


تاریخ انعقاد قراردادبعد از مشخص شدن برنده از تاریخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۴ لغایت ۳۱/۰۲/۱۴۰۵ به مدت ۸ ماه خواهد بود


تبصره : از آنجایی که مدت اعتبار این مزایده سه سال می باشد لذا در پایان سال اول قرارداد ، تمدید اجاره منوط به عملکرد مرکز پیش دبستانی در زمینه اجرای مطلوب طرح و برنامه های ابلاغی و رعایت برنامه های آموزشی و تربیتی .، و تأیید آن توسط کارگروه آموزش که شامل مدیر مدرسه و حوزه آموزش ابتدایی و واحد ارزیابی و حقوقی اداره آموزش و پرورش می باشد، خواهد بود.


هر متقاضی می بایست فقط یک مکان آموزشی را پیشنهاد دهد، بیش از یک مورد باعث ابطال و رد کل تقاضا می گردد 


متقاضی می بایست الف ) دارای مجوز تأسیس با تاریخ اعتبار لازم ب) دارای گواهی پایان دوره توسعه شایستگی مدیریت باشد 


عدم اشتغال متقاضی (موسس ) در دستگاههای دولتی (قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی)


از آنجایی که مدت قرارداداجاره ۸ ماه می باشد لذا متقاضیان می بایست معادل ۵۰/ درصد از مبلغ پیشنهادی خود را برای کل مدت ۸ ماه اجاره ( ۵۰/ درصد مبلغ پیشنهادی ضربدر ۸ ماه مدت اجاره = مبلغ ضمانت نامه ) به عنوان ضمانت نامه حسن اجرای قرارداد به صورت ضمانه نامه معتبر بانکی جهت اجاره تهیه وتحویل نماید ، تذکر : اینکه اعتبار ضمانت نامه حسن اجرای قرارداد و الزاما" از تاریخ شروع تا پایان قرارداد می باشد . 


 ضمانت نامه بانکی در یکی از بانکهای شهر دهدشت سپرده و اصل ضمانت نامه به همراه کپی مجوز تأسیس و گواهی پایان دوره توسعه شایستگی را تحویل واحد حقوقی آموزش و پرورش دهند


مبلغ ضمانت نامه می بایست بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه اداره آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه (دهدشت)باشد . در پایان مزایده ضمانت نامه های نفرات برنده به عنوان اجاره وصول ، و ضمانت نامه های سایر شرکت کننده به آنها عودت داده خواهد شد. 


تضمین نفر اول ودوم مزایده هر فضا تا ابلاغ نتیجه مزایده وانعقاد قرارداد با نفر برگزیده ، نزد اداره آموزش وپرورش نگهداری می گردد. در صورتی که برنده مزایده ظرف مدت ۲ روز نتواند نسبت به تحویل مدارک و انعقاد قرارداد اقدام نماید ، سپرده شرکت در مزایده به نفع دولت ضبط خواهد شد وبا نفر دوم در صورت دارا بودن سایر شرایط قرارداد منعقد خواهد شد.


اداره آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه در رد یا قبول هر پیشنهاد مختار است براساس بند ۴ ماده ۱۰ آیین نامه معاملات دولتی دستگاه مزایده گذار در رد هریک یا تمام پیشنهادات مختار است.


متقاضیان می توانند باهماهنگی واحد آموزشی ، نسبت به بازدید از اماکن مذکور اقدام نمایند. شایان ذکر است اماکن مورد نظر با وضعیت موجود به برنده مزایده تحویل می گردد.


ارائه پیشنهاد به منزله قبولی کلیه مفاد مندرج در این آگهی ، قرارداد اجاره با مدیریت آموزش وپرورش وشرایط ضمن عقدبوده و بعدا" هیچ گونه اعتراضی در مورد آن مسموع نخواهد بود .لذا بعد از مشخص شدن برنده مزایده ،شخص برنده پس از عقدقرارداد اجاره وطی صورتجلسه ای که جزء لاینفک قراردادمی باشد ، مکان مورداجاره و تجهیزات منصوبه در آن را تحویل گرفته و درپایان مدت قراردادنیز همانگونه که تحویل داده شده پس گرفته خواهد شد.


تهیه وتأمین هر گونه تجهیزات مرتبط و مورد نیاز جهت انتفاع بهتر از مکان مورد مزایده در راستای موضوع قرارداد وهمچنین تعمیرات جزئی به عهده برنده مزایده می باشد درضمن هیچ گونه هزینه ای از طرف آموزش و پرورش عودت داده نمی شود، بدیهی است اذن کتبی مؤجر در این زمینه الزامی می باشد.


برنده مزایده مؤظف است ظرف مدت یک هفته از زمان انعقاد قرارداد، مکان مورد نظر را بیمه حوادث وبیمه مسئولیت مدنی نماید و مهر و تابلوی استاندارد برای سردر مدرسه تهیه نموده وتصویر آن را به مؤجر تسلیم نماید.


پرداخت کلیه هزینه های آب ،برق ، گاز ،تأسیسات ،فضای سبز ،حقوق ودستمزد وبیمه کارکنان مورد نظر اززمان اجرای قراردادتا پایان آن به عهده برنده مزایده می باشد.


چنانچه متقاضی ،پس از تکمیل و تحویل اسناد مزایده ،مایل به شرکت در آن نباشد ،می بایست انصراف خود را یک روز قبل از بازگشایی مزایده به اداره آموزش وپرورش اطلاع دهد 


مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده : الف ) مجوز تاسیس با تاریخ اعتبار . ب) گواهی پایان دوره توسعه شایستگی مدیریت پ )کپی کارت ملی موسس ج ) ضمانت نامه بانکی با شرایط قیدشده 


تمام هزینه های مزایده اعم از نظریه کارشناسی اجاره بها و انعقاد قرارداد با برنده مزایده می باشد.


اینجانب ................................................باشماره ملی .................................... با مطالعه وآگاهی کامل از شرایط مزایده اجاره فضاهای آموزش وپرورش دهدشت و سوق با میل ورغبت فضای دبستان .................................. را به مبلغ ............................ جهت شرکت در مزایده اعلام می دارم


 


نام ونام خانوادگی شرکت کننده : امضاء



تاریخ انتشار : امروز, 09:10



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه؛ مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی دهدشت و سوق به مزایده گذاشته می شوند
  • آگهی بزرگ مزایده عمومی شرکت مخابرات +جزئیات در منطقه کهگیلویه وبویراحمد
  • سهام شرکت پتروشیمی دهدشت بابت رد دیون دولت به بانک صادرات داده می شود
  • شهرداردهدشت: واگذاری تعدادی غرفه به استاندار کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است / اعلام آخرین مهلت و ساعت آگهی مزایده شهرداری دهدشت
  • فوری؛ حراج جدید دولت / خودروهای وارداتی به مزایده گذاشته می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟