مشروح اخبار


» برگزاری رژه نیروهای مسلح در دهدشت



سرهنگ خداداد پاکزادمقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛   فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب باید کاری کنیم که در آسایش امروز محنت‌ها و رنج‌های دیروز ایثارگران فراموش نشود.

وی با تشریح روزشمار هفته دفاع مقدس آغاز این هفته را از 31 شهریور دانست و اظهار داشت: در این روز که به نام اقتدار و صلابت نامگذاری شده برنامه رژه نیروهای مسلح تدارک دیده شده است.

سرهنگ پاکزادمقدم با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در این رژه به نمایش گذاشته می‌شود افزود: از مجموعه ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود.

این مسئول با اشاره به همزمانی ایام هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس دومین روز از هفته دفاع مقدس به نام روز پژوهش و دفاع ملی را متذکر شد و گفت: حضور در مدارس و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران است.

پاکزادمقدم تجلیل از سربازان نمونه بر اساس ملاک‌های تعیین شده در روز سه‌شنبه را از برنامه‌های سومین روز هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: به خاطر توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاوری‌های سربازان در مقابله با دشمن مورد سومین روز از هفته دفاع مقدس به نام روز سربازی و پایمردی نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی را بی‌بدیل خواند و ابراز داشت: آثار و دست نوشته‌های شهدا در قالب نمایشگاه ایثار و شهادت در مدارس سطح شهر از سوی بسیج خواهران برپا می‌شود.

وی برگزاری دعای پرفیض توسل در بخش‌های مختلف شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان امام حسین تا تپه نورالشهدا همراه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده است.
محسن تباری /خبرنگار راک نیوز




تاریخ انتشار : 28 شهریور 1392 06:41



» اخبار مرتبط:

  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • يادواره «شهدای مخابرات بيسيم‌چی» در ياسوج برگزار می‌شود
  • 30 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه اجرا می شود
  • نشست ستاد اجرايي بزرگداشت هفته دفاع مقدس درچاروسا
  • بزرگداشت فتح خرمشهر در کهگیلویه برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler