مشروح اخبار


» زنی که سر فوتبالیست ایرانی کلاه گذاشت!



این ماجرا تقریبا دو سال پیش در یکی از کلان شهرهای ایران-به جز تهران- اتفاق افتاد. داستان از مصدومیت یک فوتبالیست تیم شهرستان آغاز شد.

تماشاگر،  این فوتبالیست جوان که در میان هم تیمی هایش به "زرنگ بودن" معروف بود این بار حسابی گرفتار یک آدم زرنگ تر از خودش شد به نحوی که ممکن بود زندگی حرفه ای اش رو به پایان رود.

روایت کننده این ماجرا یکی از هم تیمی های این فوتبالیست است که از قضا او هم مصدوم بوده و یک روز عصر زمستانی به اتفاق همدیگر به مطب یکی از دکترهای ارتوپد معروف شهر می روند.

در آنجا بود که این فوتبالیست مثلا زرنگ گرفتار زنی می شود که برایش دام بزرگی پهن کرده بود.

(م-ر)آن روز عصر پس از معاینه پایش به وسیله پزشک با آن زن که حدود ۲۰ سالی از خودش بزرگتر بود آشنا شد و قرار آشنایی گذاشته شد.

شیوه این زن برای جذب فوتبالیست داستان ما این بود که با حرفهای دروغین از ثروت نداشته اش، به اصطلاح مخ فوتبالیست را می زند.

فوتبالیست جوان هم با خود می گوید هم فال است هم تماشا. این دوران نسبتا طولانی مصدومیت را با این زن پولدار می گذرانم و البته پولی هم به چنگ می زنم. غافل از اینکه نمی دانسته چه اتفاق شومی در انتظارش است.

به هر حال پس از چند باردیدار در رستوران(ق) در مرکز شهر، زن داستان ما از فوتبالیست دعوت می کند تا به آپارتمانش برود.

این زن در توجیه کوچک بودن آپارتمانش(با توجه به ادعای ثروتمند بودن) به فوتبالیست می گوید چون من از شب می ترسم و تنهاهم زندگی می کنم این آپارتمان را خریده ام و...

خلاصه داستان این فوتبالیست جوان، این می شود که زن کلاهبردار از هرآنچه در آن شب روی می دهد فیلمبرداری می کند و باقی ماجرا را می توانید خودتان حدس بزنید.

پس از گذشت چند روز زن کلاهبردار در یکی از قرارهایشان در همان رستوران(ق) یک سی دی را به فوتبالیست می دهد و ماجرا را می گوید.

زن خواسته هایش را چنین بیان می کند: "یا با من ازدواج می کنی یا ۵۰ میلیون پول نقد می دهی در غیر این صورت نسخه ای از این سی دی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می دهم و..."

فوتبالیست جوان که حسابی رودست خورده بوده شرط ازدواج را رد می کند اما درباره شرط پول هم آن قدر اصرار و التماس می کند تا زن کلاهبردار به ۳۰ میلیون راضی می شود و فوتبالیست جوان داستان ما طی سه چک ۱۵،۱۰ و ۵ میلیون تومانی پول درخواستی زن کلاهبردار را می دهد تا معنی زرنگ بودن را بیشتر متوجه شود.

جریان این ماجرا بعدا در میان چند نفر از دوستان این فوتبالیست توسط خودش مطرح شد و دهان به دهان چرخید تا به ما رسید و ما هم برای شما نقلش کردیم.

گفتنی است تیم این فوتبالیست در لیگ یک فوتبال حضور داشت.




تاریخ انتشار : 2 مرداد 1392 02:58



» اخبار مرتبط:

  • ازدواج فوتبالیست ایرانی با زنی که 17 سال از او بزرگتر است
  • انتشار عکس خصوصی فوتبالیست مشهور ایرانی با همسرش در فیسبوک
  • ازدواج فوتبالیست مطرح ایرانی با یک دختر اتریشی
  • ضرب وشتم همسر یک فوتبالیست + تصویر
  • ارتباط فوتبالیست جوان با زن متاهل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler