مشروح اخبار


» مسابقه عکس بلاد شاهپور/دانشگاه آزادبرگزار میکند



مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت افزود: بافت تاریخی دهدشت آنچنان که باید معرفی نشده و قسمت‌های زیادی از آثار تاریخی و معماری شگفت این شهر تاریخی ناشناخته مانده است.


 

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس ،علی‌اکبر آذرکمال در کهگیلویه اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز معمار و همچنین معرفی آثار فاخر تاریخی بافت قدیم دهدشت مسابقه عکسی با همین موضوع در جهت معرفی این بافت توسط گروه معماری دانشگاه آزاد دهدشت برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت افزود: بافت تاریخی دهدشت آنچنان که باید معرفی نشده و قسمت‌های زیادی از آثار تاریخی و معماری شگفت این شهر تاریخی ناشناخته مانده است.

آذر کمال خاطرنشان کرد: بلادشاپور هم از لحاظ قدمت تاریخی و هم از نظر داشتن بافت شهری بی‌نظیر در کشور در صورت معرفی می‌تواند جایگاه شهر ما را از لحاظ تاریخی و گردشگری به یکی از توریست پذیرترین شهرها تبدیل کند.

وی عنوان کرد: جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی و دستگاه‌های مرتبط تمام تلاش خود را برای به فعل رساندن این استعداد تاریخی انجام دهند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت در ادامه ابراز داشت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و محدودیتی برای تعداد عکس وجود ندارد.

آذرکمال بیان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه تا دوم ادریبهشت فرصت ارسال عکس‌های خود را به دبیرخانه مسابقه دارند.

وی تاکید کرد: عکس‌ها باید با محوریت بافت تاریخی بلادشاپور و در اندازه 13 در 18 سانتی‌متر باشند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت تصریح کرد: عکس‌های رسیده در عصر دوم اردیبهشت به نمایش گذاشته خواهند شد و به عکس‌های منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول به سایر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال نیز به ماند سال گذشته سعی در اجرای برنامه‌های متعدد هنری و فرهنگی در حوزه‌های مختلف داریم.



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1391 12:37



» اخبار مرتبط:

  • لزوم تغییرنام شهر دهدشت به بلادشاپور
  • رونمایی از 2 طرح میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در تهران
  • مرمت و بازسازي کارونسراي بافت تاريخي دهدشت
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی در کاروانسرای دهدشت
  • همایش روز ملی معمار در دهدشت برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام