مشروح اخبار


» کهگیلویه وبویراحمد آماده خلق حماسه ای دیگر



 كهگيلويه و بويراحمد از جمله استان هايي است كه ميزان مشاركت در انتخابات، همواره بالاست و مردم آن به خوبي از اين حق خود بهره برده اند.
اما آنچه اين شور و نشاط و شركت حداكثري را در كهگيلويه و بويرامد دو چندان كرده است، همزماني سه انتخابات مهم و سرنوشت ساز رياست جمهوري، شوراهاي شهر و روستا و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري است.


راک نیوز :  كهگيلويه و بويراحمد از جمله استان هايي است كه ميزان مشاركت در انتخابات، همواره بالاست و مردم آن به خوبي از اين حق خود بهره برده اند.
اما آنچه اين شور و نشاط و شركت حداكثري را در كهگيلويه و بويرامد دو چندان كرده است، همزماني سه انتخابات مهم و سرنوشت ساز رياست جمهوري، شوراهاي شهر و روستا و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري است.
با شروع تبليغات شورا هاي شهر و روستا شهر ها و روستاهاي كهگيلويه و بويراحمد را رنگ و بوي ديگر بخشيده است، بطوريكه حتي در دوردست ترين نقاط اين استان بحث داغ انتخابات زينت بخش مجاس و محافل است.
با شروع سفر هاي تبليغاتي نامزده هاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اين شور و نشاط چند برابر شده و هر روز مصلاي شهر ياسوج شاهد سيل عظيمي از مردم براي شنديدن برنامه هاي نامزد انتخابي خود هستند.
تا كنون سه تن از اين افراد به كهگيلويه و بويراحمد سفر كرده كه با استقبال پرشور طرفداران خود روبرو شده اند.
مدير كل سياسي امنيتي استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت:همه امكانات براي برگزاري حماسه اي ديگر در كهگيلويه و بويراحمد آماده است.
'غلامعلي رضواني' افزود: تعداد داوطلبان انتخابات امسال شوراهاي اسلامي شهر و روستا در كهگيلويه و بويراحمد نسبت به سومين دوره آن در سال ۸۵ حدود ۲۷درصد رشد داشته است.
وي افزود:تعداد كل داوطلبان كانديداتوري انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين استان چهار هزار و ۳۴۰ نفر است.
وي با بيان اين مطلب كه مسن ترين افراد ثبت نام كننده ۸۰ سال و جوان ترين آنها ۲۵ سال سن دارند اظهار كرد: شهرستان بويراحمد با ۵۹۳ نفر بيشترين و شهرستان لنده با ۵۴ نفر كمترين داوطلبان ثبت نامي را به خود اختصاص دادند.
رضواني تصريح كرد: مردم استان كهگيلويه و بويراحمد دو هزار و ۲۳۹ نفر را بعنوان عضو اصلي شوراهاي شهر و روستا و عشاير انتخاب مي كنند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد اضافه كرد: در سطح استان يك هزار و ۲۴۰ شعب اخذ رأي مشخص شده است.
رضواني بيان كرد: بيش از ۲۰ هزار عامل اجرايي، نظارتي و امنيتي برگزاري انتخابات ۲۴ خرداد امسال در كهگيلويه و بويراحمد را بر عهده دارند.
اما آنچه مهم به نظر مي رسد اين است كه مردم كهگيلويه و بوير احمد صرف نظر از هر طيف و جناح، در انديشه بهبود شرايط زندگي خويش و خلق حماسه اي ديگر با حضور حد اكثري پاي صندوق هاي راي هستند.
'فضل الله موسوي جو' اهل روستاي مهريان مي گويد بيش از ۳۰ سال است كه در روز راي گيري خود و خانواده ام در انتخابات شركت كردم.
با اين حا با توجه به چهره انتخاباتي شهر ها و روستا هاي كهگيلويه و بويراحمد بايد در روز ۲۴ خرداد در انتظار حماسه اي ديگر ازمردم اين خطه ولايتمدار باشيم.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1392 05:00



» اخبار مرتبط:

  • رئيس سازمان گردشگري استان انتخاب شد +عکس
  • انتخاب مديران كارآمد همدلي را در كهگيلويه وبويراحمد افزايش مي دهد
  • مهلت شركت فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد درنقل وانتقالات اعلام شد
  • كهگيلويه و بويراحمد رتبه پنجم كشور در فوت ناشي از غرق شدگي را دارد
  • همايش تربيت بدني هشت استان كشور دركهگيلويه و بويراحمد برگزار مي شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler