مشروح اخبار


» پیگیر الحاق آبشار مارگون به یاسوج هستیم



 راک نیوز  -آبشار «مارگون» که هم اکنون متعلق به استان فارس است با شیراز مرکز استان فارس فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر داشته درحالیکه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد فاصله‌ای کمتر از ۷۰ کیلومتر دارد...

مردم یاسوج از لحاظ فرهنگی و اجتماعی با ساکنان آبشار " مارگون " قرابت های فامیلی دارند و از سویی فاصله زمانی و مکانی این منطقه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شیراز مرکز استان فارس کمتر است. 
فرماندار بویراحمد تاکید کرد که همانند فرماندار سابق این شهرستان پیگیر الحاق آبشار مارگون به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

 «محمد آلفونه» در گفت‌و‌گو با ایلنا در یاسوج گفت: آبشار مارگون از لحاظ جغرافیایی از قدیم بخشی از استان فارس بوده و برخی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد بنا بدلایلی گمانه زنی‌هایی برای الحاق آن به یاسوج داشته‌اند.

وی از آمادگی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای الحاق آبشار «مارگون فارس» به یاسوج خبر داد و اظهار داشت: ما از الحاق این آبشار به یاسوج استقبال می‌کنیم و پیگیر آن نیزهستیم.

فرماندار بویراحمد افزود: مردم یاسوج از لحاظ فرهنگی و اجتماعی با ساکنان آبشار «مارگون» قرابت‌های فامیلی دارند و از سویی فاصله زمانی و مکانی این منطقه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شیراز مرکز استان فارس کمتر است.

آلفونه، الحاق آبشار مارگون به یاسوج را دارای فواید متعددی برای دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس دانست و خاطرنشان کرد: ما بعنوان یکی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد موافق این الحاق بوده و آمادگی کامل برای این امر را نیز داریم.

وی گفت: مشکلی در زمینه الحاق آبشار مارگون فارس به یاسوج نداریم و امیدواریم این الحاق صورت گیرد.

آبشار «مارگون» که هم اکنون متعلق به استان فارس است با شیراز مرکز استان فارس فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر داشته درحالیکه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد فاصله‌ای کمتر از ۷۰ کیلومتر دارد.

خدمات دهی به ساکنان این منطقه بنابه گفته برخی از اهالی مطلوب نیست و معتقدند اگر الحاق آنان به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد امکان خدمات دهی بیشتری وجود دارد.



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1391 12:26



» اخبار مرتبط:

  • بارش يك متر برف در برخي مناطق كهگيلويه و بويراحمد
  • دنا حذف و مارگون شهرستان شود /زین اسب و .....
  • با همه توان مشکلات سیمان مارگون را پی‌گیری می‌کنیم
  • یخ زدن آبشار مارگون
  • آبشار یاسوج زیباتر می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler