مشروح اخبار


» امام‌جمعه موقت گچساران : امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد



امام‌جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد گفت: حضرت امام (ره) راه مقابله با استکبار جهانی را به بشریت آموخت و نشان دادند نباید زیر بار ظلم و ستم رفت.

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی درخطبه های نماز جمعه این هفته گچساران، با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل، افزود: امام خمینی (ره) راهی را مقابل ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادی خواهان قراردادند که راه خداوند و ائمه اطهار (ع)بود.

وی بیان کرد: اندیشه، تفکر و حرکت امام خمینی (ره ) در شکل انقلاب اسلامی ملت ایران را از ذلت، ظلم و ستم مستکبران نجات داد.

صفایی تصریح کرد: امام خمینی (ره ) با حرکت و تلاش خود نه تنها ملت ایران رااز ظلمت شاهنشاهی نجات داد اما زمینه توسعه دین اسلام و حکومت اسلامی را در سطح ملت های مختلف ارائه کرد.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: حضرت امام در خصوص کاپیتولاسیون آمریکایی‌ها روشنگری کردند و مردم را بیدار کردند که منجر به قیام خونین ۱۵ خرداد شد و در ادامه نیز رژیم منحوس پهلوی مردم را به گلوله بستند و به شهادت رساندند.

صفایی ابراز کرد: گرامیداشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۵ خرداد به منزله زنده نگهداشتن اسوه‌ های ایثار، شهادت، از خودگذشتگی، جانبازی، فداکاری و پایداری به نظام و انقلاب است.

امام‌جمعه موقت گچساران همچنین هفته محیط‌زیست را گرامی داشتند و افزود: محیط‌زیست لازمه زندگی همه ما انسان‌هاست و هرچه این محیط پاک‌تر باشد زندگی برای انسان‌های جامعه بهتر خواهد بود.

صفایی با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو معلم در مناطق محروم گفت: برای مناطق محروم از مشمولین می‌خواهند استفاده کنند درحالی‌ که کار معلمی دارای قانون، و باید فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان باشد به همین دلیل همه مسئولان باید برای دانش آموزان ارزش قائل شوند.

وی ادامه داد: متولیان امر باید در زمینه جذب معلم حساسیت ویژه ای داشته و افرادی را انتخاب کنند که آموزش‌های لازم در این خصوص را دیده باشد.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: در برخی از نقاط شهر دوگنبدان با قطعی آب مواجه هستیم که مسئولین آبفا توجه داشته باشند و این مشکلات را هرچه سریع‌تر مرتفع کنند.

صفایی ابراز کرد: همچنین برخی خیابان‌های این شهرستان روشنایی ندارند که و نیاز است مسئولین توجه کنند و مردم هم نسبت به رعایت الگوی مصرف توجه لازم را داشته باشند.



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1402 21:15



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیا ...
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد رحلت امام و قیام خ ...
  • مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در دهدشت برگزار می شود ...
  • آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 خرداد در گچساران برگزار ‌می‌شود
  • اعلام یک روز عزای عمومی در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler