مشروح اخبار


» سردار آزمون در آغوش مورینیو؛ ماجرای این ملاقات چه بود؟



سردار آزمون درباره اینکه بین او و مورینیو چه صحبت‌هایی رد و بدل شده، توضیحاتی ارائه کرد.

سردار آزمون بعد از اتفاقاتی که ابتدای فصل رخ داد و البته چند مصدومیت گاه و بیگاه، حالا به یکی از بازیکنان مهم لورکوزن در بوندس‌لیگا و لیگ اروپا تبدیل شده است. او ۴ گل در بوندس‌لیگا زده و در لیگ اروپا و بازی حساس مقابل موناکو نیز پنالتی نخست لورکوزن را با خونسردی کامل وارد دروازه حریف کرد. آزمون حالا آماده تقابل سرنوشت‌ساز لورکوزن مقابل رم می‌شود. جایی که بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود رم تمام شده و لورکوزن برای صعود به فینال چشم به پیروزی برابر حریف ایتالیایی و غلبه بر شاگردان مورینیو دارد.

این بازی رأس ساعت ۳۰/۲۲ پنجشنبه در ورزشگاه بای آره‌نا برگزار می‌شود. آزمون با توجه به تجارت موفق قبلی خود در تورنمنت‌های اروپایی می‌تواند نقشی مهم در صعود لورکوزن به فینال مسابقات ایفا کند. سردار تاکنون در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ۱۳ گل به ثمر رسانده و از این حیث موفق‌ترین بازیکن لورکوزن محسوب می‌شود. او در لیگ قهرمانان ۸ بار دروازه رقبای قدرتمندی چون چلسی، یوونتوس، بایرن‌مونیخ، اتلتیکومادرید، لیون، بنفیکا، آژاکس و اندرلخت را باز کرده و در لیگ اروپا هم ۵ بار تور دروازه ویارئال، فنرباغچه(۲ گل)، اسپارتاپراگ و مولده را لرزانده است.

ژابی آلونسو هم این موضوع را خوب می‌داند و شاید به همین دلیل یکشنبه و برای بازی مقابل اشتوتگارت، آزمون را در ترکیب اصلی قرار داد تا او در شرایط بازی باشد و آماده جدال حساس با رم شود. سردار این فصل ۲۱ بار در ترکیب لورکوزن در بوندس‌لیگا قرار گرفته و ۴ گل به فرایبورگ، هرتابرلین، اینتراخت فرانکفورت و شالکه زده. او ۸۰۳ دقیقه در زمین بوده و به ازای هر ۲۰۰ دقیقه یک بار شادی را به اردوی لورکوزن برده.

این آمار درخشان در شرایطی به دست آمده که سردار فقط ۲ بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای لورکوزن انجام داده. او ۷ بازی فیکس بوده و ۵ بار تعویض شده و ۱۴ مرتبه هم در قامت بازیکن جانشین به زمین رفته. او که در بازی رفت مقابل رم حدود ۱۵ دقیقه در ترکیب لورکوزن قرار گرفت، درباره بازی حساس پنجشنبه می‌گوید: «بازی نیمه‌نهایی لیگ اروپا، مقابل هر حریفی که باشد، سخت است بخصوص رم با کادرفنی مجرب و بازیکنان آماده‌ای که در اختیار دارد. در بازی رفت اگر موقعیت‌های‌مان در نیمه دوم تبدیل به گل می‌شد، با خیال راحت‌تری وارد دیدار برگشت می‌شدیم اما حالا هم چیزی را از دست نداده‌ایم و سعی خود را می‌کنیم تا به فینال برسیم. شک نکنید با تمام توان وارد زمین می‌شویم تا حضور در فینال را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. رم قوی است اما ما به فینال صعود می‌کنیم.»

قبل از ورود آزمون به زمین در بازی رفت، او خوش و بشی هم با ژوزه مورینیو داشت. سردار درباره اینکه بین او و مورینیو چه صحبت‌هایی رد و بدل شده، می‌گوید: «وقتی می‌خواستم به زمین بروم، مورینیو مرا در آغوش گرفت و برای چند ثانیه با یکدیگر حرف زدیم. صحبت خاصی میان ما رد و بدل نشد و همه چیز فقط در حد احوالپرسی بود. او مربی بزرگی است که با رم هم این موضوع را اثبات کرده است.»



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1402 11:10



» اخبار مرتبط:

  • هشدار برانکو به بازیکنانش در بازی برگشت مقابل کاشیما
  • پرسپولیس ۲ - الهلال ۲ ؛حسرت قهرمانی تیم‌های ایران ۲۵ ساله شد
  • هلند در ضیافت پنالتی‌ها حریف آرژانتین شد
  • دوئل شهرداری‌ها‌ به نفع یاسوجی‌ها تمام شد/اعتراض بندری‌ها و لبخندهای افشاری ...
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام