مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه


 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم و امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.  

 وی افزود در این طرح ۱۵ دستگاه خودروی فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شیشه دودی ، ۵۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.  

 موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۳۷ نفر معتاد،۱۵ نفر سارق، ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۴ نفر خرده فروش مواد مخدر، ۹ نفر به جرم قاچاق کالا، ۱ نفر به جرم امور امنیتی، ۱ نفر به جرم شرارت، ۴۰ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و ۷ کیلو ۳۴۷ گرم مواد کشف و ضبط کردند.  

 وی بیان داشت: در ادامه این طرح ۷ واحد صنفی متخلف پلمپ، ۴۴ فقره انواع سرقت کشف، ۲ قبضه سلاح جنگی، ۱۳ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۲۶۴۵ عدد انواع محترقه نیز کشف و ضبط گردید. 

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.  

************************
پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین قانونی و عدم حرمت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد. 


سرهنگ بهنام زمانی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و رعایت موازین قانونی ضمن هماهنگی با مقام قضایی از ۶۰ واحد صنفی در سطح شهرستان کهگیلویه بازدید که در این راستا تعداد ۷ واحد صنفی متخلف را به علت عدم رعایت موازین قانونی و عدم حرمت ماه مبارک رمضان پلمپ کردند. 


وی افزود: در این راستا به تعدادی واحد نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت موازین قانونی و رفع مشکلات و عیوب موجود در طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی خواهد شد. 

 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان و اصناف خواست هشدارهای لازم و تدابیر لازم شده را جدی بگیرند و با ماموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند. 



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1402 16:02



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
  • پلمپ سه واحدصنفی متخلف در کهگیلویه
  • پلمپ ۱۹ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه‌
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler