مشروح اخبار


» مامور قلابی پلیس در دهدشت بازداشت شد+جزئیات



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری فردی در لباس نظامی که خود را به عنوان یکی از همکاران فرا جا معرفی می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری فردی در لباس نظامی که خود را به عنوان یکی از همکاران فرا جا معرفی کرده بود در این شهرستان خبر داد. 



به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با لباس نظامی اقدام به اخاذی و قاب زنی طلا و جواهرات و دخل زنی در سطح استان می‌کند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 
 وی افزود: طی بررسی ماموران مشخص شد که متهم در سطح  شهر در جلوی طلافروشی ها و خیابان های شهر دهدشت  اقدام به  تردد می‌کند و متهم از کودکان خردسال زیر ۶ سال با ترفندهای اینکه من پلیس هستم و دوست شما از این طریق اقدام به سرقت و قاب زنی و جواهرات کودکان می‌کرد. 
 موسوی در ادامه اظهار داشت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده  متهم  را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سوابق متعدد سرقت اخاذی و سوء استفاده از لباس فراجا در سطح شهرستان و شهرستان‌های همجوار بوده است. 
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم یک ثوب لباس نظامی با درجه و آرم بازو و یقه و اتکیت بنام  و یک عدد کمربند نظامی و یک عدد گوشواره طلای خردسال کشف و ضبط کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت طلا و جواهرات درسطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو  نیز به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 30 آذر 1401 10:59



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری سارق سابقه دار با اعتراف به سرقت یازده فقره در کهگیلویه
  • دستگیری سارق سیم برق کابل مخابراتی در کهگیلویه
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق مغازه ها با ۸ فقره سرقت در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام