مشروح اخبار


» قهرمانی تیم پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در مسابقات چهار جانبه



تیم پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با غلبه بر تیم میثاق عراق و پیشکسوتان شهرداری خرمشهر به عنوان قهرمانی مسابقات چهار جانبه به مناسبت روز جهانی داوطلبان و گرامیداشت ۱۸۹۱ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد دست یافت. 

 امروز جمعه ۱۸ آذرماه تیم پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با تساوی یک بر یک با تیم پیشکسوتان خرمشهر وباتفاضل گل قهرمان مسابقات چهار جانبه به مناسبت روز جهانی داوطلب و گرامیداشت ۱۸۹۱ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد شد . 

تیم پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا که روز چهارشنبه جهت شرکت در مسابقات چهار جانبه به مناسبت روز جهانی داوطلب و گرامیداشت ۱۸۹۱ شهید گلگون کفن استان کهگیلویه و بویراحمد به خرمشهر سفر کرده بود روز پنجشنبه با غلبه بر تیم میثاق کشور عراق با نتیجه چهار بر یک به فینال راه یافت و امروز جمعه ۱۸ آذرماه در دیدار فینال با تساوی یک بر یک مقابل تیم پیشکسوتان شهرداری خرمشهر و با تفاضل گل به قهرمانی این مسابقات چهارجانبه نائل شد. 
داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا و سرپرست تیم اعزامی عنوانکرد: این دوره مسابقات به پیشنهاد جمعیت هلال احمر دنا و به میزبانی تیم پیشکسوتان شهرداری خرمشهر به مناسبت روزجهانی داوطلبان و گرامیداشت ۱۸۹۱ شهید گلگون کفن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات و با قهرمانی تیم پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا از سوی تیم عراق پرچم حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و از سوی میزبان مسابقات نیز هدایایی فرهنگی و معنوی به بازیکنان تیم قهرمان اعطا شد. 
لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت چهارتیم (میثاق از کشور عراق و تیم های پیشکسوتان شهرداری خرمشهر،دهه ۷۰ آبادان و پیشکسوتان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دنا) برگزار شد.



تاریخ انتشار : 18 آذر 1401 18:08



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ب ...
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهرستان کهگیلویه مشخص شد
  • جام باشگاهی شهرستان کهگیلویه در دستان ستارگان گلزار
  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler