مشروح اخبار


» جنایت هولناک به‌ خاطر ۱۱۰گرم طلا!



آثار ضربات چاقو روی دستان پیرزن و کبودی روی گلوی او از این حکایت داشت که سارق بی‌رحم برای اینکه بتواند طلاهای او را سرقت کند، با چاقو دستان وی را زخمی و پس از آن هم وی را خفه کرده و با سرقت طلاها از آنجا فرار کرده‌ است.

روزنامه همشهری:  مردی که به‌خاطر سرقت ۱۱۰گرم طلا دست به قتل هولناک پیرزن تنها در استان فارس زده بود، ۱۰روز بعد از جنایت در استان خراسان شمالی دستگیر شد.

 

۲۰مهرماه امسال مأموران پلیس شهرستان مهر در استان فارس در جریان قتل زنی سالخورده در خانه‌اش در اطراف این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول تنها زندگی می‌کرده و قاتل احتمالا برای سرقت وارد خانه شده و پس از قتل پیرزن، طلاهای او را به سرقت برده است.

آثار ضربات چاقو روی دستان پیرزن و کبودی روی گلوی او از این حکایت داشت که سارق بی‌رحم برای اینکه بتواند طلاهای او را سرقت کند، با چاقو دستان وی را زخمی و پس از آن هم وی را خفه کرده و با سرقت طلاها از آنجا فرار کرده‌ است.

 

در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد قاتل از قبل مقتول را می‌شناخته و از اینکه وی تنهاست، خبر داشته و روز حادثه با بالا رفتن از دیوار، ابتدا به حیاط خانه پریده و پس از ورود به داخل خانه نقشه هولناک خود را عملی کرده است. طولی نکشید که با بررسی‌های تخصصی هویت عامل جنایت شناسایی و معلوم شد که وی پس از سرقت مرگبار، استان فارس را ترک کرده و به شهرستان قوچان در استان خراسان شمالی گریخته است.

سرهنگ بهادر رزمجویی، فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیمی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی راهی شهرستان قوچان شدند و عامل جنایت را که مردی ۵۴ساله است، در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.  وی ادامه داد: در بازرسی خانه متهم ۱۱۰گرم طلای مقتول کشف شد و متهم در بازجویی‌ها با ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت اعتراف کرد. به‌گفته وی، برای این مرد قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 2 آبان 1401 11:57



» اخبار مرتبط:

  • مرگ فجیع پیرزن همسایه توسط مرد جوان
  • قاتل سریالی زنان بوشهری در دام پلیس
  • پایان خونین شراکت با خواهر زن
  • قتل خواهر با انگیزه نامشخص
  • سوء ظن برادر به خواهر، به قتل خواهر منجر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler