مشروح اخبار


» ارسال اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد



در نخستین روز از هفته دولت و در راستای پروژه مهر جهت تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد اولین کاروان تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر 11میلیارد تومان راهی مدارس شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین باشکوه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: زیربنای تحول در هرجامعه، آموزش وپرورش است که در این زمینه برای آغاز سال تحصیلی 1402-1401 باید همه تمهیدات لازم برای شروع مهری بانشاط اندیشیده شود.

سید جواد هاشمی‌مهر با اینکه، فضا و تجهیزات  نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس دارند، افزود: در زمینه تجهیز و ایجاد فضایی با نشاط در مدارس، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا دانش‌آموزان، بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.
وی تصریح کرد: بعد از دوسال کرونایی، مدارس در ابتدای مهر به شکل حضوری کار خویش را آغاز می کنند که لازم است در مدت باقی مانده کمبودها در مدارس شناسایی و رفع گردد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک هفته دولت گفت: کاروان‌های تجهیزات آموزشی، به 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش  برای توزیع در آموزشگاه‌های سراسر استان ارسال شد.
 حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه این تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، میز و صندلی معلم است، عنوان کرد: برای خرید این تجهیزات، 5 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: امید  است هنرجویان استان، با استفاده از امکانات ارسالی بتوانند با کیفیت بهتری آموزش دیده و بازخورد مطلوبی در راستای تعالی استان در عرصه های فنی، حرفه ای و مهارتی ارائه نمایند.
وی همچنین از ارسال تجهیزات آموزشی جهت هنرستانهای فنی وحرفه‌ای و کاردانش استان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان و کمک خیرین عزیز امید است تا ابتدای مهر ماه، تجهیزات لازم در اختیار مدارس قرار گیرد تا دانش‌آموزان بدون هیچ دغدغهای سال تحصیلی را آغاز نمایند.
معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموطش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: در راستای کمیته تجهیز و تعمیر پروژه مهر همه اقدامات لازم در سطح شهرستانها ومناطق انجام گرفته است.
ایمان سبحان نژاد با تقدیر از همکاری صمیمانه سردار خردمدل، فرمانده سپاه فتح استان و سردار حکمتیان، فرمانده تیپ 48 فتح استان در زمینه توزیع کتب درسی جهت سال تحصیلی آتی گفت: کتب درسی دانش‌آموزان به شهرستانها و مناطق ارسال شده که با برنامه ریزی شهرستانها و مناطق، کتب درسی دانش‌آموزان از طریق مدیران مدارس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: تجهیزات ارسالی به مدارس، بر مبنای نیاز سنجی در شهرستانها ومناطق انجام می‌گیرد که خوشبختانه در آغاز هفته دولت، اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس استان ارسال شد.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1401 15:11



» اخبار مرتبط:

  • ضرورت نظارت مستمرمدیران آموزش وپرورش بر سازماندهی نیروی انسانی ،فضا و امکان ...
  • شبکه دنا محدودیتی برای پرداختن به فعالیتهای آموزشی و تربیتی ندارد
  • مدارس سراسر کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان است
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدايي در ۱۴ فروردین روانه کلاسهای درس می شون ...
  • مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشن ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler