مشروح اخبار


» پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز جوان و سالروز ولادت با سعادت حضرت‌ علی اکبر (علیه السلام) را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز جوان و سالروز ولادت با سعادت حضرت‌ علی اکبر (علیه السلام) را تبریک گفت.




به گزارش راک نیوز؛ متن پیام بدین شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم
جوان، سرشار از امید و نشاط است و مایل است کاری به او محوّل کنند و آن را با شجاعت و خطرپذیری انجام دهد. «مقام معظم رهبری»
سالروز ولادت خجسته حضرت علی اکبر (ع) در تقویم کشورمان به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
این نسل عزیز که همواره با رشادت های خود از جمله در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حال در مبارزه با تحریم های ظالمانه دست به شکوفایی زدند، نماد کاملی از حضرت علی اکبر(ع) می باشند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به توان جوانان، ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند و قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را در مبحث عبور از موانع تضمین می‌کند.
همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از تمامی ظرفیت های خود برای پشتیبانی و حمایت از این نسل طلایی انقلاب استفاده کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یازدهم شعبان المعظم زادروز حضرت علی اکبر (ع)، فرارسیدن این مناسبت فرخنده و روز جوان را به تمامی جوانان کشور به ویژه جوانان غیور کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تبریک می‌گویم و موفقیت و سربلندی و شادکامی این عزیزان را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.



سید محمد موحد
نماینده مردم کهگیلویه،چرام ،بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : 5 فروردین 1400 16:50



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فج ...
  • پیام تبریکنماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلا ...
  • پیام تبریک نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافر ...
  • پیام منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب ا ...
  • مشاور فرماندار لنده در امور جوانان با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع)وروز ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler