مشروح اخبار


» درخشش قایقرانان گناوه در لیگ برتر کشور



رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: باشگاه قایقرانی اداره بندر و دریانوردی این شهرستان در اولین دوره مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر کشور در ماده روئینگ یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با درخشش خیره کننده مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان بوشهر ؛ رحمان عمادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر رشته قایقرانی در ماده روئینگ  که باحضور ۵ تیم در دریاچه آزادی تهران برگزارشد،  نماینده استان بوشهر با کسب ۴۸ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

وی اظهارکرد: دانشگاه آزاد با ۶۹ امتیاز و شهرداری بجنورد با ۶۳ امتیاز به ترتیب به مقام‌های اول و دوم نایل شدند.

عمادی  افزود: در این مسابقات قایقرانان گناوه‌ای در روئینگ تک نفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر سینا حسینی با زمان ۴:۰۲.۲۹۳ دقیقه مقام سوم، روئینگ تک نفره سبک وزن ۵۰۰ متر امیررضا رضازاده با زمان ۱:۵۱.۵۲۰ دقیقه سوم و روئینگ تک نفره سنگین وزن ۵۰۰ متر سیاوش سعیدی با زمان ۱:۴۴.۳۴۹ دقیقه مقام اول را به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: همچنین در مسابقه روئینگ ۴ در ۵۰۰ متر امدادی تیم  شهرداری گناوه با ترکیب امیررضا رضازاده، سینا حسینی، سیاوش سعیدی و آریا سلیمانپور با زمان ۷:۲۳.۵۴۳ دقیقه سوم شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه استعدادهای فراوانی در رشته قایقرانی دارد، مکان مناسبی برای محل آموزش و تجهیزات لازم برای علاقه مندان به این رشته نیاز است.

عمادی گفت: قایقرانان این شهرستان مکان مناسبی برای تمرین و آموزش ندارند و به ناچار تمرین آنها تنها در خور این بندر که شناورهای زیادی پهلو گرفته‌اند، انجام می‌شود و باید مکانی مناسب برای آنان درنظر گرفته شود.

وی افزود: روئینگ در این شهرستان مناسب‌ترین رشته قایقرانی است که درصورت تامین تجهیزات و درنظرگرفتن مکان مناسب زمینه لازم برای پرورش ورزشکاران این رشته و راهیابی آنان به تیم ملی فراهم خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه اظهارکرد: باتوجه به بالابودن قیمت تجهیزات رشته قایقرانی، امکان خرید برای ورزشکاران و هیات قایقرانی شهرستان وجودد ندارد و انتظار داریم در این زمینه فدراسیون قایقرانی از آنان حمایت کند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.



تاریخ انتشار : 24 دی 1399 12:25



» اخبار مرتبط:

  • مهدی زارعی رئیس هیات قایقرانی بوشهر باقی ماند
  • نگاهی به رویدادهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده انتظامی گناوه: شایعه کشف جسدهای خانوادگی دراین شهرستان صحت ندارد
  • قهرمان نوجوان کشورمان درگذشت + عکس
  • تمرینات تیم ملی قایقرانی در سد شاه‌ قاسم یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler