مشروح اخبار


» رفع گرفتگی خط انتقال فاضلاب خیابان ساحلی یاسوج



مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمداز انجام عملیات اصلاح، بهسازی ورفع گرفتگی خط اصلی انتقال فاضلاب خیابان ساحلی شهر یاسوج خبر داد.

 علمدار آرمین با اشاره به اینکه خط انتقال۳۵۰میلی متر فاضلاب طی چند روز گذشته دچار گرفتگی و انسداد شده بود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت ضوابط فنی و بهره برداری غیر اصولی توسط برخی مشترکین و ورود برخی آشغال، زباله و مواد پلاستیکی، پارچه، شن وسنگ به شبکه فاضلاب این مشکل بوجود آمده بود.

وی یادآور شد: در راستای مرتفع نمودن این مشکل با هماهنگی معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان و رعایت نکات ایمنی توسط اکیپ های اتفاقات امور آبفای شهرستان بویراحمد، عملیات اصلاح و مرمت این بخش از خط انتقال فاضلاب در دستور کار قرار گرفت و انجام گردید.
آرمین عنوان کرد: طی دو شبانه روز و به صورت جهادی و با تدابیر لازم و بکارگیری تمامی ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین این چالش برطرف و گرفتگی خط انتقال فاضلاب خیایان ساحلی به رغم حجم بالای خاکبرداری و اصلاح شبکه و مخلوط ریزی در کمترین زمان ممکن برطرف شد.
وی در پایان از شهروندان و مشترکان شبکه فاضلاب خواست تا نسبت به استفاده و بهره برداری اصولی از شبکه فاضلاب با دقت بیشتری عمل کنند و از ریختن زباله و مواد زائد و پلاستیکی و انواع دستمال و پارچه به شبکه فاضلاب جدا خودداری نمایند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد عنوان کرد: شبکه فاضلاب شهری و قطر لوله های بکار برده شده صرفاً برای فاضلاب های خانگی است و ورود زباله ها و سایر مواد زائد و پلاستیکی به مرور زمان باعث مسدود شدن لوله ها و خطوط انتقال گردیده و مشکلات زیادی را در روند انتقال فاضلاب بوجود خواهند آورد.



تاریخ انتشار : 6 آذر 1399 14:09



» اخبار مرتبط:

  • سم پاشی بیش از 55 کیلومتر از شبکه فاضلاب یاسوج
  • *نصب بیش از 230 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سطح شهرستان گچساران/انجام 75 مور ...
  • حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ درصد افزایش یافت
  • رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه از پیشرفت فیزیکی 25درصدی شبکه ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler