مشروح اخبار


» پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج



بسیج ،صدای صلابت و سمبل صبوری و بسیجی اسوه صالحان و آموزگار صابران است که در فراز و نشیب روزگار پیشاهنگ‌مصائب اند و در شادمانی ، چشمان بصیر این سرزمین.

به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم ستاد " کیقباد مصطفایی" طی پیامی هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به بسیجیان سلحشور و مردم غیورتبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم؛
بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.امام خمینی(ره)
بسیج ،صدای صلابت و سمبل صبوری و بسیجی اسوه صالحان و آموزگار صابران است که در فراز و نشیب روزگار پیشاهنگ‌مصائب اند و در شادمانی ، چشمان بصیر این سرزمین.
بسیج معنای الگوی وحدت ملی است
بسیجیانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و با تداوم این مسیر ، انقلاب را از گزند بدخواهان در امان نگه داشته و به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران«آنگاه که بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می شود»
به درستی که با وجود بسیج میلیونی ، هیچ کشوری جرات توطئه علیه ملت ایران را نخواهد داشت.
طی این مدت که کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شد، بسیجیان با همان روحیه مثال زدنی و مردمی دوران دفاع مقدس به یاری اقشار مختلف جامعه آمدند و برگ زرین دیگری را رقم زدند؛ جا دارد از تلاشهای گرانقدر همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی کنم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور کشور عزیزمان به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمدتبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 3 آذر 1399 22:02



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دادگستری چاروسا هفته بسیج را تبریک گفت
  • بخشدار چاروسا و رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هفته بسیج تبریک گفتند
  • پیام تبریک شهردار قلعه رئیسی به مناسبت هفته بسیج
  • پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler