مشروح اخبار


» رئیس دادگستری چاروسا هفته بسیج را تبریک گفت




به گزارش راک نیوز، حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا در پیامی هفته بسیج تبریک گفت
متن پیام ارسالی بشرح ذیل است :
بسمه تعالی
بسیج شجره‌ی طیبه‌ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تاسیس گردید. بسیج، اندیشه و مکتبی برآمده از ایمان، اخلاص و اتحاد است که در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی نقشی کتمان ناپذیر در صلابت و سربلندی میهن عزیزمان ایفا کرده است.
پنجم آذرماه یادآور روزی است که با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب یکی از موثرترین تشکل‌های مردمی و ارزشی شکل گرفت که در گذر سال‌ها با بهره مندی از رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین مجاهدت‌ها و فداکاری‌های بسیجیان مخلص، ایران اسلامی را از گردنه‌های حساس تاریخی به سلامت عبور داد.

بسیج برخاسته از بطن مردمی است که خواهان آزادی و اعتلای ایران اسلامی هستند و رمز موفقیت هم این بوده و هست که بسیج فداکارانه بکوشد تا گفتمان انقلاب اسلامی بیش از پیش تحقق پیدا کند.. حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی بویژه در امداد رسانی در شرایط بحرانی کشور از جمله سیل، زلزله و همچنین در شرایط کرونایی کشور حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود و اثر گذار است.

امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده، به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد. اینجانب هفته بسیج را محضر تمامی بسیجیان و به ویژه بسیجیان جان برکف بخش چاروسا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق روز افزون این نهاد ارزشمند و همه. بسیجیان دریا دل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1399 00:19



» اخبار مرتبط:

  • بخشدار چاروسا و رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هفته بسیج تبریک گفتند
  • پیام تبریک شهردار قلعه رئیسی به مناسبت هفته بسیج
  • پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هف ...
  • پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی چاروسا به مناسبت هفته بسیج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام