مشروح اخبار


» چند خبر جدید از حوزه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد



علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد طی بیانیه ای از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان برای حضور در پایگاه انتقال خون و شرکت در امر خداپسندانه اهداء خون دعوت کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد طی بیانیه ای از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان برای حضور در پایگاه انتقال خون و شرکت در امر خداپسندانه اهداء خون دعوت کرد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت :در این شرایط دشوار نیازمند همراهی و همدلی بیش از پیش ورزشکاران و جوانان استان هستیم.جامعه ورزش اعم از روساء و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی ،قهرمانان ، ورزشکاران، مربیان ، داوران و ... و همچنین جوانان برومند استان کهگیلویه وبویراحمد بارها بارها عزم بلند و استوارشان را برای مشارکت در کارهای خیر نشان داده اند.
هر بار که نقطه ای از کشور و استان عزیزمان نیازمند یاری جامعه ورزش و جوان بوده است ، بی چشمداشت، بی تکلف ، با خلوص و مهربانی اعلام آمادگی نموده اند و یار و یاور همنوعان خود در شرایط سخت بوده اند.
هم اکنون نیز ایمان داریم که در این وضعیت ویژه کرونایی و نیاز مبرم بیماران به خون و فرآورده های خونی، جامعه ورزش و جوانان استان همچنان فداکاری و گذشت را پاس خواهد داشت و داوطلبانه در این امر خیر، مایه حیات بدن خود را هدیه می کنند.
به لطف پرودگار با حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا و اعضای هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان وجامعه بزرگ دل ورزش و جوانان استان، همه با اهداء خون، زندگی را به هم وطنان نیازمند هدیه می کنیم
وعده ما پایگاه های انتقال خون در سراسر استان از روز شنبه 1 آذرماه
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان
**************************************
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته ی بسیج را تبریک گفت .
در پیام تبریک هفته ی بسیج سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است :
بسمه تعالی
"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد" امام راحل عظیم الشأن (ره)
فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کنند. بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت 42 سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است. بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد
حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ، کارمندان بزرگوار اداره کل ورزش و جوانان استان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد .
**************************************
طی حکمی به امضای افشاریان رئیس هیات فوتبال استان ،صفدر احمدی داور ملی بازنشسته و ناظر داوری فوتبال کشور بعنوان رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان منصوب شد.
طی حکمی به امضای افشاریان رئیس هیات فوتبال استان ،صفدر احمدی داور ملی بازنشسته و ناظر داوری فوتبال کشور بعنوان رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان منصوب شد.
در حکم انتصاب صفدر احمدی بعنوان رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است :
جناب آقای صفدر احمدی
با سلام :
احتراما با عنایت به تخصص ،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی ،بموجب این ابلاغ به سمت رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان منصوب می شوید . امید است با تلاش مستمر جنابعالی و سایر همکاران در راستای مسئولیت این کمیته ،شاهد ارتقاء بیش از پیش هیات فوتبال باشیم.
موفقیت و بهروزی روزافزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت دارم.
خداداد افشاریان
رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد
****************************************

احمدی رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان از قضاوت کمک داور و داور استان در هفته ی اول لیگ دسته یکم باشگاههای کشور جام آزادگان خبر داد.
صفدر احمدی ،رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور یک کمک داور و یک داور کهگیلویه وبویراحمدی در هفته ی اول لیگ دسته یکم فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان قضاوت می کنند.
احمدی ،رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان ادامه داد:هفته ی اول لیگ دسته یکم فوتبال باشگاه های کشور روز یکشنبه دوم آذرماه آغاز می شود و طبق ابلاغ کمیته داوران فدراسیون دو داور فوتبال استان بازی تیم های فجر سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه را قضاوت می کنند.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان از قضاوت سیاوش باقر نژاد بعنوان کمک داور اول و مجتبی افرا بعنوان داور چهارم این بازی خبرو تصریح کرد:این بازی روز یکشنبه دوم آذرماه در استادیوم حافظیه شیراز برگزار می شود.
دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه را حمید رضا همیراد بعنوان داور ،سیاوش باقر نژاد بعنوان کمک داو اول ،محسن حکیم بعنوان کمک داور دوم ،مجتبی افرا بعنوان داور چهارم قضاوت می کنند.

عبدالرسول استاد زاده بعنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.
************************************



تاریخ انتشار : 1 آذر 1399 11:29



» اخبار مرتبط:

  • داور و کمک داور کهگیلویه بویراحمدی در هفته ی پنجم لیگ برتر فوتبال کشور قضاو ...
  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی
  • داور ملی کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال جام آزادگان قضاوت می کند
  • قضاوت داوران فوتسال استان در لیگ دسته دوم کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler