مشروح اخبار


» مهمترین برنامه های سفر رئیس مجلس به استان/موحد: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شدند



حجت الاسلام والمسلمین موحد گفت: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شدند و برخی جمع بندی از پروژه هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرد انجام دادند.

به گزارش راک نیوز،روز گذشته نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس مجلس در این شهرستان ها خبر داد و گفت: دکتر قالیباف در روز های آتی در صورت موافقت ستاد کرونا انجام می شود.




حجت الاسلام والمسلمین موحد در گفت و گو با خبرنگاران مهمترین برنامه های سفرقالیباف به استان را شرح داد و گفت:  با توجه به شرایط کرونایی زمان سفر  رئیس مجلس به استان مشخص و اعلام می شود.



 وی افزود: دیدار از برخی پروژه های مهم سطح شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دستور کار قرار دارد که رئیس مجلس بازدیدهایی خواهند داشت.



نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: پروژه پاتاوه دهدشت، پتروشیمی دهدشت، معدن فسفات چرام و لنده، و نیروگاه ترکیبی پادوک دهدشت،  نیز مهمترین پروژ هایی است که از آن ها بازدید انجام خواهد شد، همچنین پروژه های مهمی چون جاده لنده تشان، سد ابریز، آبرسانی به چهار شهرستان، نیترات لیراب دیشموک، سیمان سپو،معادن فسفات چرام و لنده،  نیز مورد برسی خواهند شد، و تصمیمات لازم اخذ می شود.



حجت الاسلام والمسلمین موحد تصریح کرد: معرفی برخی از ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی استان از جمله معرفی بخش کشاورزی و پروژه های آبرسانی نیز لحاظ خواهد شد.
وی عنوان کرد: تیم پیش سفر رئیس مجلس روز گذشته وارد استان شده بودند که جمع بندی از پروژه هایی که قرار است مورد بازدید قرار بگیرند انجام دادند، باید دید چند روز می تواند در استان حضور داشته باشد که بتوان از همه پروژه ها بازدید کرد.



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود: شورای اداری نیز با حضور قالیباف در استان برگزار می شود، رییس مجلس با حضور در دیگر حوزه های انتخابیه از پروژه های و ظرفیت های آن شهرستان ها نیز بازدید خواهد کرد، یکی از این پروژه ها جاده لیکک به جایزان است.





تاریخ انتشار : 24 آبان 1399 22:31



» اخبار مرتبط:

  • بازدید میدانی حجت الاسلام موحد از پروژه پل بزرگ ارتباط لنده به جاده پاتاوه ...
  • دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با رئیس صندوق توسعه ملی+عکس
  • در دیدار موحد با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا چه مواردی مطرح شد؟
  • بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی +عکس
  • نماینده کهگیلویه :خروج ازبن بست مواصلاتی خواسته مهم مردم کهگیلویه از هیات د ...
  • » اشتراک گزاری خبر