مشروح اخبار


» در سایه ضرورت شناسی دکتر عباسی آرند: دانا پلاس ایرانسل، دریچه ای به روشنای عدالت آموزش مجازی



هرچند فراگیری ویروس کرونا ضربه های سنگینی به سلامت عمومی و اقتصاد در جهان وارد کرده است اما زمینه ساز فرصتی گردید تا اهمیت دولت الکترونیک و خدمات رسانی بر بستر داده و شبکه نمایان گردیده و دولت ها، سازمان ها و افراد یک گرایش چشمگیر به این حوزه داشته باشند.


مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


سید رضا خاضع

هرچند فراگیری ویروس کرونا ضربه های سنگینی به سلامت عمومی و اقتصاد در جهان وارد کرده است اما زمینه ساز فرصتی گردید تا اهمیت دولت الکترونیک و خدمات رسانی بر بستر داده و شبکه نمایان گردیده و دولت ها، سازمان ها و افراد یک گرایش چشمگیر به این حوزه داشته باشند.

هرچند نیاز به ورود به شاخصه های دولت الکترونیک امروز بر همگان شاید صرفا از دید محدودیت های کرونایی احساس شود اما مزیت های خدمات رسانی الکترونیکی در کاهش مراجعت ها، سهولت دسترسی، عدالت، ترافیک، اقتصاد و سایر حوزه ها نیز به روشنی قابل پرداختن است که انشالله کارکردهای آن بیشتر از گذشته با توجه به حس ضرورت وجودی آن در حال حاضر روشن خواهد شد.

از آنجایی که آموزش برخط یکی از مقوله های مهمی است که در این میان اهمیت پیدا نموده است اما سازمان ها، موسسات آموزشی، دانشگاه ها، مدارس و افراد با مشکلات جدی زیرساختی، تجهیزات و پلتفرم نرم افزاری رو به رو بوده اند.

 ضرورت تامین یا اجاره سرورهای میزبانی در میانه نوسان شدید قیمت ارز، تجهیزات واسط وهمچنین خرید و بکارگیری پلتفرم ها و لایسنس های سیستم های LMS و مشکلات ترجمه و استفاده از ماژول های متعدد همگان را با سختی های زیادی در این مسیر رو به رو نمود.

درایت و خردمندی دکتر  عباسی آرند مدیرعامل فرهیخته ایرانسل  در ضرورت شناسی وجود یک بستر استاندارد آموزش آنلاین و همچنین پیاده سازی یک LMS بسیار کارآمد فارسی همگام ساز شده با سیستم آموزش آنلاین در کنار قیمت های مناسب تعدیل شده پلن های میزبانی پیاده سازی شده آن شرکت در قالب سامانه داناپلاس خوشبختانه تا حدود زیادی بسیاری از آسیب ها و سختی های دسترس پذیری به یک پلتفرم مناسب آموزش آنلاین برای عموم مردم را مرتفع نموده و فرصتی مناسب را برای تجربه فرصت های نوین آموزشی فراهم ساخته است.

 ضمن تشکر از ایشان  و مجموعه همکاران ایشان که در این پروژه نقش آفرینی داشته اند امید روشنی داریم که مجموعه ایرانسل به عنوان اپراتور اول داده ایران گام های بلند دیگری را در توسعه دولت الکترونیک به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور عزیزمان خواهد برداشت.



تاریخ انتشار : 22 آبان 1399 12:37



» اخبار مرتبط:

  • هدیه ویژه ایرانسل برای خانم معلم "آنلاین " + جزئیات
  • کمک 3 میلیارد ریالی دکتر عباسی آرند به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابل ...
  • دکتر عباسی آرند، مدیرعامل جدید ایرانسل کیست؟
  • فرزند شایسته چرام مدیرعامل شرکت ایرانسل می شود /جزییات
  • ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در مدارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler