مشروح اخبار


» نجات معجزه اسای دختر 19 ساله توسط آتش نشان های شیرازی+عکس



در پی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز  بلافاصله آتش نشانان تیم چاهنورد ایستگاه 17 را به سوی محل حادثه در خان زنیان اعزام کرد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن فردی درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز شب گذشته ساعت 22:37 بلافاصله آتش نشانان تیم چاهنورد ایستگاه 17 را به سوی محل حادثه در خان زنیان اعزام کرد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این باره گفت: بانوی 19 ساله ای در فضای یک باغ، درحال قدم زدن بود که به دلیل عدم دید کافی و نداشتن حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه موجود در باغ، ناگهان به عمق این چاه 8 متری سقوط کرد.

محمد هادی قانع افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات این شخص گرفتار در چاه را در حضور عوامل اورژانس صحیح و سالم به بیرون از چاه هدایت کردند.

قانع گفت: آتش نشانان پس از تحویل شخص آسیب دیده به عوامل اورژانس و نصب علائم هشدار دهنده در محدوده این چاه و تحویل محل حادثه به مالک به عملیات خود پایان دادند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: مالکین و یا کارفرمایان که در محل کار خود  و فضایی همچون باغ ها و خانه های قدیمی از وجود چنین چاههایی مطلع هستند حتما نسبت به نصب درپوش مناسب اقدام کنند و علائم هشدار دهنده را در اطراف چاه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

نجات معجزه اسای دختر 19 ساله توسط آتش نشان های شیرازی+عکس

 



تاریخ انتشار : 20 آبان 1399 10:07



» اخبار مرتبط:

  • اقدام شایسته آتش نشانان شیرازی برای نجات جان یک سگ از اعماق چاه ۱۰ متری
  • نجات معجزه آسای زن جوان از چنگال قاتل خاموش در شیراز
  • جوان 27 ساله از حادثه سقوط در چاه 15 متری جان سالم به در برد+عکس
  • چرخ گوشت صنعتی دست مرد جوان را درشیراز بلعید+عکس
  • از کشف جسد زن 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی تانجات جوان 21ساله که د ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام