مشروح اخبار


» ماجرای زخمی شدن دختر آبادانی و بازداشت ماموری که وی را مورد آزار قرارداده است



نیروی انتظامی شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

به گزارش راک نیوز ازمرکز استان خوزستان ؛انتشار ویدیویی که یک‌ دختر آبادانی با صورتی مجروح و خون آلود بر روی زمین افتاده و توسط مامور حراست لمس شده واکنش های زیادی را بهمراه داشت.

نخستین بار ماجرای این حادثه از سوی داریوش معمار از فعالین سرشناس رسانه ای آبادان و خوزستان در شبکه توییتر پرده برداری شد. همین موضوع فعالین توئیتری، رسانه ای و مسئولین محلی را وادار به واکنش کرد.

مسئولان پالایشگاه آبادان در پاسخ به سوال خبرنگاران به بیانیه روابط عمومی پالایشگاه ارجاع دادند.

 در بخشی از این جوابیه آمده است: “ماجرای فوق الذکر مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه نداشته و مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد”

به نقل از رسانه های محلی و توئیتر داریوش معمار، کسانی که این دختر جوان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، خانواده ی مدیر فضای سبز پالایشگاه آبادان است.

 

 شخص حراستی که به صورت فیزیکی دختر مجروح را مورد تعرض قرار می‌دهد  توسط پلیس بازداشت شده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

درحالیکه شایعات زیادی در باره علت بروز حادثه و ورود این فرد به منزل مدیرنفت در شبکه های اجتماعی مطرح شده است اما توضیحات مقامات قضایی و انتظامی شهرستان آبادان صریح ترین اظهارنظردراین زمینه است .

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان خوزستان، حمید مرانی پور ساعتی پیش در تشریح این اتفاق اظهار کرد: این خانم با به همراه داشتن سلاح سرد (شی‌ء برنده‌ای)، پس از وارد شدن به منزل با پسری کوچک مواجه می‌شود که ضمن درگیری با آن، وی را مجروح می‌کند. اهالی منزل بلافاصله از داخل خانه خارج می‌شوند و از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: اهالی منزل با این خانم درگیر می‌شوند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب شتم قرار می‌دهند و بعد از آن، درگیری به خارج از خانه کشیده می‌شود و مأمور حراست محله با دیدن این اتفاق، به مرجع ذی‌صلاح گزارش می‌دهد و هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی شهرستان صورت می‌گیرد.

مرانی پور افزود: پس از انتشار این خبر، بلافاصله موضوع را به طور مستقیم به رئیس‌ کل دادگستری استان خوزستان، اعلام کردیم و دستورهای لازم از سوی وی به منظور بررسی و پیگیری صادر شد.

این مقام قضائی با اشاره به علت این درگیری عنوان کرد: پس از تحقیق و بررسی‌ها، مشخص می‌شود که این خانم به علت اختلافات شخصی و خانوادگی با صاحب منزل، دست به این اقدام زده است.

وی می‌گوید: فرد مهاجم پس از ارائه توضیحات و اعترافات، با قرار وثیقه قانونی، آزاد خواهد شد و به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود. همچنین خانم صاحب‌خانه‌ که جراحاتی را به این خانم وارد کرده بود، پس از ثبت اقوال وی و طی شدن مراحل قانونی با گذاشتن وثیقه قانونی آزاد شد.

وی ادامه داد: مأمور نیروی حراست پالایشگاه نفت آبادان، به دلیل رفتار ناشایست، توسط مرجع انتظامی و مقام قضائی شهر آبادان، احضار شد و پس از بازجویی و تحقیقات روانه زندان شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، تحقیقات از همان لحظه در دستور کار قرار گرفت و آن دسته از افرادی که با نشر این فیلم سبب برهم زدن آرامش و اخلال در نظم عمومی شدند و در شهر بی امنیتی ایجاد کردند به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد. نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهر، را با چنین رفتار و اعمالی برهم زنند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد



تاریخ انتشار : 2 آبان 1399 08:56



» اخبار مرتبط:

  • واکنش فرماندار آبادان به مطالب منتشر شده در فضای مجازی از ورد تجهیزات جنگی ...
  • فرمانده انتظامی آبادان: به کمارفتن جوان آبادانی درپلیس آگاهی در دست بررسی ا ...
  • پسر معروف این روزهای دنیای مجازی دستگیر شد/پسری که برای معروف شدن عکس هایش ...
  • تازه ترین جزئیات حادثه درگیری منطقه نقاره‌خانه و مجروح شدن سرباز نیروی انتظ ...
  • ماجرای قدم‌زدن دختر عریان در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler