مشروح اخبار


» انتصاب جدید در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد



طی حکمی سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب شد.

به گزارش راک نیوز، با برگزاری مراسمی با حفظ همه پروتکل های بهداشتی و درمانی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل بیمارستان  شهدای گمنام دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد  طی حکمی دکتر امیر عبداله آزادی را به سمت سرپرست  بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب کرد  واز خدمات  دکتر یاسر عسکری رئیس سابق بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

  گفتنی است دکتر آزادی از خانواده معظم شهدا و فرزند شهید می‌باشد  در آئین تودیع و معارفه  روسای بیمارستان دکتر بهور با ذکر این مسئله که مدیریت  مانند پلیس راهنمایی  باید توان قضاوت داشته باشد  چون هر فرد ظرفیت و جایگاه خاصی دارد  باید مدیر  ضعفها و نقاط  قوت افراد را شناسایی و بر اساس توانایی که دارند به آنها مسئولیت واگذار نماید.
وی گفت: مدیر باید شنونده فعالی باشد و نظرات را بشنود و با کارشناسان هم فکری نماید  هنر بزرگ مدیران شناسایی پتانسیل هاست  منابع انسانی در هر سازمان حرف اول را می زند تعارض منافع آفت یک سازمان است.
مدیر درمان  متذکر شد: رویکرد ما  در مدیریت  درمان تامین اجتماعی استان برنامه محوری،کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع و توجه به سند راهبردی سازمان است.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی تا سال 1404 سازمانی است چابک، پویا و سرآمد بوده و اعتبار بخشی، هتلینگ و کمیته های بیمارستانی باید به دقت رصد و پایش شوند.
عسکری ریاست سابق بیمارستان گزارشی مبسوط از امور انجام گرفته در زمان مدیریتش را ارائه کرد در انتها مدیر درمان حکم دکتر آزادی رابه وی تقدیم کرد.
آزادی  مدیر جدید بیمارستان هم با ذکر این که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید دینمان را به شهدا ادا نمائیم  و پاسدار خونشان باشیم گفت: از تمامی  همکارانم می خواهم با تمام ظرفیتی که دارند کمک کنند.
وی گفت: در این شرایط سخت تحریم های ظالمانه  آمده ام که  به مردم عزیز استان و کشورمان خدمت کنم.


انتصاب جدید در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

 



تاریخ انتشار : 25 مهر 1399 01:28



» اخبار مرتبط:

  • رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • بازدید سرزده مدیر درمان تامین اجتماعی استان از بیمارستان شهدای گمنام/تصاویر
  • مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انتصاب یک پزشک خانم در کهگیلویه + عکس
  • انتصاب جدید در شهرستان کهگیلویه/جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler