مشروح اخبار


» دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران



مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه مشاور امور ایثارگران این شرکت، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل چند تن از کارکنان شاغل شرکت آب منطقه ای عضو خانواده بزرگ ایثارگران، با آنها دیدار کرد.

 رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، در این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به جانفشانی و فداکاری های رزمندگان، بر حفظ این انقلاب و تلاش برای رشد و توسعه کشور تاکید کرد و گفت: یقینا اگر شهادت شهدا و از جان گذشتگی رزمندگان عزیز نبود، امروز وضعیت کشور طور دیگری بود ولیکن این آرامش و امنیتی که در آن قرار داریم مرهون آنهمه ایثارگری هاست که بر ما واجب است که قدرش را بدانیم و تمام توانمان را برای حفظ و ادامه این ثمرات به کار گیریم.
وی در ادامه اظهار داشت : در جنگ نا برابر و تحمیلی عراق علیه ایران، تعدادی از مردان و زنان ما به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شدندکه مهمترین ثمره آن عزت اسلام ، استقلال کشور، و حفظ هویت ایران اسلامی بود که می بایست با تمام وجود از آن دفاع کنیم و بنا بر فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) باید انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر کنیم .  
فرهادی افزود: مایه افتخار بنده و دیگر همکارانم در شرکت آب منطقه ای است که تعداد زیادی از عزیزان عضو خانواده بزرگ ایثارگران، در این شرکت مشغول به کار هستند و حضور آنها مایه برکت و سرعت در پیشبرد کارها و فعالیت ها بوده و امیدواریم همگی بتوانیم قدردان و ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.



تاریخ انتشار : 7 مهر 1399 12:58



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقد ...
  • پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آ ...
  • پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقد ...
  • در نخستین روز دهه مبارک فجر:مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار خانو ...
  • رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:استقامت آزادگان در دوران دفاع مقدس سبب سرب ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام