مشروح اخبار


» پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سروان مقداد بویر



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی شهادت سروان مقداد بویر را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی شهادت سروان مقداد بویر را تسلیت گفت.

در متن پیام سید محمد موحد آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند
آیه 23 احزاب 
دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حاصل ازخودگذشتگی رزمندگانی است که با جانفشانی نعمت بزرگ امنیت پایدار را به ملت شریف ایران اسلامی هديه می کنند. 
بلاشک قرار گرفتن نام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر تارک مبارزه با تروریسم، اشرار، قاچاقچیان و... مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان شهدای همچون مقداد بویری ها است که جان شیرین خودشان را در طبق اخلاق نهاده و به نبرد بی‌امان با کسانی که قصد ناامنی کشورمان را دارند برخاسته اند و تا آخرین قطره خون هم دست از این مبارزه بر نمیدارند. 
حماسه و جانفشانی فرزندان عزیزمان در پاسگاه دریابانی هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در درگیری با قاچاقچیان که موجب به شهادت رسیدن سروان مقداد بویری و شهادت و جانبازی برخی از همکارانشان گردید قطره‌ای از دریای بیکران این مبارزه های جانانه است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های آن شهیدان والامقام و ادای احترام به همه حافظان امنیت کشور به ویژه پرسنل جان برکف نیروهای مسلح انتظامی و نظامی از حضرت احدیت برای بازماندگان، اجر جزیل و صبر جمیل و برای آن عزیزان سفر کرده، ‌همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(‌ع) وبرای مجروحان این حادثه از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.
سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
 ششم مهرماه ٩٩



تاریخ انتشار : 6 مهر 1399 12:14



» اخبار مرتبط:

  • شهادت یکی از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد در درگیری با قاچاقچیان
  • پیام نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مق ...
  • پیام تسلیت معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار بزرگ ...
  • پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در پی شهادت سردار سرلشگر قا ...
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler