مشروح اخبار


» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند+جزئیات



کهگیلویه و بویراحمد به زودی میزبان سورنا ستاری خواهد بود 
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در ماه جاری خبر داد.

به گزارش راک نیوز،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سورنا ستاری فر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دیدار در خصوص حمایت و تقویت مراکز نوپا و موفق دانش بنیان استان بود. 
وی به اهمیت و نقش موثر و ارزشمند پارک علم و فناوری در مدیریت، حمایت و هدایت واحدهای دانش بنیان استان اشاره کرد و افزود: انتظار می رود پارک علم و فناوری مورد حمایت مالی قرار گرفته و در راستای تجاری سازی و بازاریابی تولیدات این مراکز استان را یاری کنید.
استاندار بر تامین منابع مالی شرکت های دانش بنیان استان تاکید کرد و خواستار ارائه تسهیلات ارزان قیمت با استقرار صندوق خودشکوفایی در استان شد.
نماینده عالی دولت در استان بر در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای فعال سازی واحدهای نوپا در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
وی خواستار توسعه فضای اداری پارک علم و فناوری استان شد و افزود: توجه ویژه متناسب با ظرفیت ها و استعدادهای جوانان استان به عنوان مهم ترین مسائل روز با نگاه به آینده هستند که انتظار می رود به این مسائل نگاه خاص و ویژه ای داشته باشید.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این نشست، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی تحصیلکرده جوان و مستعد واجد حمایت همه جانبه است.
وی تاکید کرد: برای رونق شرکت های دانش بنیان، حمایت از استارتاپ ها و بررسی میدانی برای چگونگی گسترش فعالیت پارک علم و فناوری در ماه جاری به استان سفر خواهم کرد.
ستاری تصریح کرد: از همه اختیاراتم برای حمایت از واحد های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می کنم.
وی عنوان کرد: نگاه ما به آینده استان باتوجه به ظرفیت ها، قابلیت های ارزشمند و نیروی انسانی توانمند کهگیلویه و بویراحمد ویژه خواهد بود و از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 3 مهر 1399 17:01



» اخبار مرتبط:

  • بازدید معاون رئیس جمهور از توانمندی های فناوری شیراز
  • دفتر معاون رئیس جمهور میزبان نشست اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد تندمعاون رئیس جمهور از مدیریت ها در کهگیلویه وبویراحمد؛ برخی مدیران ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون علمی رئیس جمهور بر راه اندازی پ ...
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمدخبرداد: ابلاغ 40 میلیاردی رئیس جمهور برای ساخت پ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler