مشروح اخبار


» مسیولیت جدید برای 2 کهگیلویه و بویراحمدی در استان های خوزستان و تهران



 طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حیدر شاهینی فر به عنوان رئیس اداره  ثبت اسناد و املاک شهرستان رامهرمز منصوب شد .

به گزارش راک نیوز"طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حیدر شاهینی فر به عنوان رئیس اداره  ثبت اسناد و املاک شهرستان رامهرمز منصوب شد .


مهندس حیدر شاهینی از فرزندان دیشموک شهرستان کهگیلویه و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم مدیریت و کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد، حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه بین المللی خلیج فارس دارای ۲۲سال سابقه کار و ۷سال معاون ثبت شهرستان باغملک، ۱سال رئیس اداره ثبت اسناد واملاک هفتکل، ۴سال رئیس اداره ثبت اسناد واملاک مسجدسلیمان و ۳سال ریس اداره ثبت اسناد واملاک شوشتر را در رزومه کاری خویش دارد.

****************************************************
طی حکمی از سوی دکتر امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران محمد کریم آریا به عنوان معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای محمدکریم آریا

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت ” معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران” منصوب می شوید. انتظار می¬رود با به¬کارگیری مجموعه امکانات و استعدادهای بالقوه و بالفعل استان در حوزه سازمانها، ‌نهادها، موسسات، مردم، ‌انجمن¬های صنفی، ‌خیری¬ای و با استقرار رویکردهای نوین و نظام¬مند اجتماع محور در قلمرو مشارکتهای مردمی، شاهد تحول و ارتقا سطح کمی و کیفی مشارکتها باشیم انشاء الله…

امید است با استعانت از ایزدمنان و در سایه¬سار عنایات حضرت بقیه ا…الاعظم و تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری در راستای اهداف دولت محترم تدبیر و امید موفق و موید باشید.

دکتر امین شاهرخی

مدیرکل بهزیستی استان تهران

گفتنی است محمد کریم آریا از نیروهای توانمند بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بود و معاون مشارکتها و اشتغال و ریاست اداره نیروی انسانی بهزیستی استان را در کارنامه خود دارد.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1399 15:47



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیر کل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور شد
  • مدیریت بهزیستی پایتخت به یک کهگیلویه وبویراحمدی رسید+ عکس
  • انتصاب یک زن به سمت معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی سازمان ...
  • فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام