مشروح اخبار


» مردی که در خواب راه می‌رفت در خواب زنش را کشت +عکس



راک نیوز/ مرد جوانی در تماس با ماموران پلیس تهران ادعا کرد که ۲ مرد ناشناس با ورود به خانه اش همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند، زن جوان در مقابل چشمان کودک شیرخوارش در خواب به قتل رسیده بود و کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران با توجه به رفتار‌های مرموز شوهر این زن با دستور بازپرس پرونده اقدام به دستگیری شوهر قربانی این جنایت هولناک کردند.

قتل زن جوان در خواب

مرد جوان که متهم به قتل همسرش است پس از دستگیری پیش روی قاضی واحدی در دادسرای امور جنایی تهران گفت: روبروی خانه مان یک زمین کشاورزی است، خواب بودم که احساس کردم ۲ مرد غریبه از پنجره وارد خانه مان شدند و در اقدامی هولناک زنم را به قتل رسانده و تا خواستم به کمک زنم برم آن‌ها پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ماموریت پیدا کردند برای تحقیقات به زمین‌های کشاورزی اطراف محل جنایت بروند تا سرنخی از عاملان این جنایت به دست آورند.

ماموران در تحقیقات میدانی در زمین‌های اطراف محل جنایت لباس‌های خونین شوهر قربانی جنایت را پیدا کردند و همین کافی بود تا مشخص شود تا زن جوان به دست شوهرش به قتل رسیده است.

قتل همسر در توهم

مسعود وقتی در برابر لباس‌های خونین خودش قرار گرفت سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد و گفت: روز حادثه متوجه شدم مار بزرگی دور گردن همسرم پیچیده است و قصد دارد همسر و فرزندم را بخورد به همین خاطر دست به چاقو شدم و برای نجات جان همسرم ضرباتی به مار بزرگ زدم، اما بعد متوجه شدم همسرم را به قتل رسانده ام.

خانواده زن جوان با حضور در دادسرا خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند و پزشکی قانونی هم مسعود را مردی سالم معرفی کرد، اما بازپرس واحدی متهم را برای بررسی بیشتر در اختیار یک تیم پزشکی در بیمارستانی در تهران قرار داد تا خواب و نحوه خوابیدن وی مورد بررسی قرار گیرد.

تشخیص بیماری اسکیزوفرنی از روی خوابیدن

تیم پزشکی ۲۴ ساعت خواب و نحوه خواب این متهم به قتل همسرش را مورد بررسی قرار دادند و در نظریه‌ای از روی حالت خوابیدن و خواب وی اعلام کردند که مسعود دچار بیماری اسکیزوفرنی است.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اعلام این نظریه متهم را بار دیگر برای مشخص شدن بیماری روانی اش هنگام قتل در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار داد





تاریخ انتشار : 12 مرداد 1399 19:55



» اخبار مرتبط:

  • قاتل سنگدل درممسنی برادرزنش را خفه کرد و زنش را دربیابان رها نمود +جزئیات
  • حکم مرگ برای عامل جنایت در پمپ بنزین/ با کامیون روی مرد دیگری رفته بود
  • قتل اعضای یک خانواده شیرازی در حمله شبانه خواستگار شکست خورده خارجی!+جزئیات
  • مردی درشیراز همسرش را زنده زنده آتش زد+جزئیات
  • شلیک مرگبار /از مدتی قبل متوجه شده بودم پسرعمویم به همسرم نظر دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler